بازدید 3045
۳

عذرخواهی مدیرآزادی : ببخشید که پول پارکینگ را گران تر گرفتیم

کد خبر: ۵۳۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 03 October 2015

روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی از جانب مدیریت این مجموعه اطلاعیه‌ای روی خروجی سایت این مجموعه قرار داده که توضیحاتی در خصوص اتفاقات روز گذشته ورزشگاه آزادی در مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی و بحث پول گرفتن از هواداران برای ورود به پارکینگ است.

به گزارش تابناک ورزشی، در این بیانیه مدیریت مجموعه ورزشی آزادی بابت رخ دادن حواشی تشییع پیکر نوروزی که روز گذشته در زمین شماره یک این مجموعه برگزار شد، عذرخواهی کرد.

در این اطلاعیه به نقل از مدیریت این مجموعه آمده است:«در جریان تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی، فوتبالیست فقید تیم پرسپولیس، مدیریت و کارکنان این مجموعه اهتمام لازم را به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم و حضور طرفداران و دوستداران این ورزشکارعزیز در ورزشگاه معمول داشتنند. در همین راستا و با عنایت به استقبال جمع کثیری از مردم قدرشناس بلافاصله با هماهنگی پلیس راهور در پارکینگ‌ها جهت پارک خودرو و مراجعان گشوده شد. متأسفانه با توجه به جو حاکم بر ورزشگاه، افراد سودجو با سوءاستفاده از موقعیت، اقدام به اخذ وجه، تحت عنوان ورودیه پارکینگ با مبالغ بیشتر از تعرفه مصوب از مراجعان نموده‌اند که به محض اطلاع از ادامه موضوع پیشگیری گردیده است. لذا این مدیریت ضمن پوزش از تمامی ورزش دوستان عزیز مجدّانه با تشکیل کمیته ویژه در صدد رسیدگی به موضوع بوده تا از تکرار موارد مشابه اجتناب گردد. »

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
تغاری بشکند ماستی بریزد
جهان گردد به کام کاسه لیسان!

واقعاً که جیب مردم شهید پرور! رو چه جوری خالی می کنند!؟
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر