بازدید 5054
۳
نگاه شما؛

عدم نظارت بر سوهانی های قم

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۳۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 05 October 2015
حسین افضلی:  اینجانب با توجه به ارتباط کاری با تهران می بایست در ماه یکی دوبار به تهران سفر نمایم و قاعدتا طبق عرف ، صاحبان اتوبوس در فروشگاههای بین راهی قم که معروف به سوهانی هستند توقفی چند دقیقه ای دارند. اصل قضیه از اینجا شروع می شود که مسافران وقتی برای خرید موادخوراکی به غرفه های این فروشگاهها مراجعه می نمایند ، مواد خوراکی با قیمتی بین 30 تا 50 درصد بالاتر از قیمت درج شده روی کالا خریداری می نمایند.البته این موضوع را در چندین سوهانی مختلف تجربه نمودم.

متاسفانه هیچگونه نظارتی از طریق سازمان های ذیربط بخصوص سازمان تعزیرات روی این مبحث نیست و اکثر صاحبان اینگونه فروشگاههای سوهانی از موقعیت سو استفاده کرده اقدام به گرانفروشی آشکار می نمایند. با توجه به حجم بالای فروش ، خود حساب نمایید چه سود کلانی این عزیران کاسب که حبیب خدا هم هستند به جیب می زنند.

اینجانب حتی از طریق سامانه گویای سازمان تعزیرات قم اقدام به شکایت نمودم (شماره پیگیری هم دارم) ولی متاسفانه هیچ اقدامی نشد.

امید که سازمان های مربوط پیگیری نموده و با برخورد بجا و بازرسی های مستمر راه سودجویان را ببندند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰۲
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل