بازدید 3987
۴
نگاه شما؛

آقای وزیربهداشت لطفا پاسخ دهید

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۳۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 06 October 2015
اینجانب متخصصی هستم که در یکی از محروم ترین نقاط این کشور مشغول خدمت هستم و افتخار ان را دارم که به هموطنانم کمک میکنم و برخلاف شایعات و جو موجود در رسانه ها خدمت گذار کوچکی هستم.

طرح تحول سلامت که از ارکان آن قشر پزشک و پرستار هستند با وعده ها و قوانین وزارت بهداشت با رویکرد خدمت رسانی در هزاران شهر ایران شروع گردید.در ابتدا طرح پرداخت پلکانی در طرح تحول شروع گردید که در لابلای قوانین آن غیر از طرح پلکانی طرح های تعدیلی درامدی کنجانده شده بود تا به هر دلیلی از کارانه های متخصصین در مناطق محروم زده شود.

در پایان سال 93 با اتمام سال بعد ار 5 ماه کارانه ها با هزاران هزار تعدیل و کثورات بیمه ای داده شد و اما از سال 94 که خبری نبود تا الان که ناگهان با برگشت از طرح قبلی وبا حمایت از پزشکان دارای مطب در استان های مختلف طرحی به نام پرداخت 60% اعمال گردیده و علی رغم اعلام پزشکان متخصص مرکز ما در مرکز استان تصمیم بر حمایت از مافیای قدرت و پول مطب داران کرده است چرا که طرح پلکانی به ضرر پزشکان مطب دار بوده و ظلم انکار نا پذیر به متخصصین مناطق محروم که با وعده و وعیدهای وزارت خانه از حق مطب محروم شده اند می باشد.

وزیر فرمودند که هر مرکز مخیر است که خود طرح را انتخاب کند ولی کارگروهی در مرکز استان به جای تصمیم بر ظلم به مناطق محروم و حمایت از متخصصین مرکز استان کردند.آقای وزیر بهداشت شما در تصمیمات زیر مجموعه تحت امرتان مسول هستید.

من متخصص با بهترین نمره با داشتن برد تخصصی در جایی که حتی خوابش را هم نمبینید در حال خدمتم.بدون حق مطب با کمترین توقع.چرا وقتی تمام متخصصین این مرکز درخواست اعمال طرح پلکانی را دارند مافیایی به نام کارگروه فلان و بهمان در مرکز استان با خودخواهی طرح باب میل خود را اجرا میکند؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۴
1
20
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار