بازدید 13422
۴
توصیه آیت‌الله مکارم‌ شیرازی به نمایندگان مجلس درباره برجام؛

مصالح عمومى کشور فداى منافع جناحى نشود/مسأله برجام را هر چه سریع‌تر تمام کنید؛ مردم بسیار نگران اند/مطلعان مى‌گویند هر روز تأخیر مبالغ هنگفتى ضرر به کشور وارد مى‌شود

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با صدور پیامی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: نامه‌هاى زیادى از سوى مردم به دفتر ما مى‌رسد که مى‌گویند به نمایندگان محترم مجلس توصیه کنید، مسأله برجام را بیش از این معطل نکنند، آن را تمام کنند.
کد خبر: ۵۳۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 03 October 2015
آیت‌الله مکارم‌شیرازی با صدور پیامی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: نامه‌هاى زیادى از سوى مردم به دفتر ما مى‌رسد که مى‌گویند به نمایندگان محترم مجلس توصیه کنید، مسأله برجام را بیش از این معطل نکنند، آن را تمام کنند.

به گزارش «تابناک»، آیت‌الله مکارم‌شیرازی با صدور پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا مسأله برجام را سریع تر حل و فصل کنند.

متن این پیام به شرح زیر است:

با سلام و تحیت؛ در این ایام، نامه‌هاى زیادى از سوى مردم به دفتر ما مى‌رسد و تلفن‌هاى زیادى داریم که مى‌گویند به نمایندگان محترم مجلس توصیه کنید مسأله برجام را بیش از این معطل نکنند، آن را تمام کنند؛ مردم بسیار نگرانند، سزاوار است این عزیزان در فکر برنامه‌هاى مهم بعدى باشند، ممکن است در برجام بعضى نقاط ضعف باشد که جمعى از عزیزان نسبت به آن نگرانند، باید به فکر تدبیر و تفسیر صحیح آن باشند.

اینجانب علاوه بر تأیید درخواست‌هاى آن‌ها اضافه مى‌کنم، کشور ما یک جزیره امن و امان است که در وسط یک دریاى طوفانى واقع شده است، تمام اطراف ما را طوفان‌هاى ناامنى فرا گرفته، کارى نکنیم که با اختلافات داخلى این جزیره امن را ناامن کنیم، ببینیم در سوریه و عراق و یمن و حتى در افغانستان چه مى‌گذرد؟

خدا نکند مصالح عمومى کشور فداى منافع جناحى شود. مطلعان مى‌گویند هر روز که با شک و تردید سپرى مى‌شود مبالغ هنگفتى ضرر به کشور وارد مى‌شود. ما مشکلات اقتصادى فراوان و مشکلات سیاسى و فرهنگى زیادى داریم که اگر به آن نپردازیم و با همدلى بیشتر بر این مشکلات پیروز نشویم آینده نگران‌کننده است.

من براى موفقیت و سربلندى همه شما در حل مشکلات مردم و کشور از صمیم دل دعا مى‌کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۸
انتشار یافته: ۴
1
1
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل