بازدید 3713
۵

همسر پروین: حال علی آقا بعدازخبر نوروزی بد شد

کد خبر: ۵۳۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲ 02 October 2015

به گزارش تابناک ورزشی، در حالیکه گفته می شود علی پروین بعد از پشت سر گذاشتن کسالت، صبح فردا از بیمارستان کسری مرخص می شود، همسر اسطوره پرسپولیس جزییاتی از دلیل بستری شدن علی پروین بیان کرد.

وی دراین باره توضیح داد: صبح پنجشنبه بود که والارضا ، نوه ما متوجه درگذشت هادی نوروزی شد.او بلافاصله به اتاق پدر بزرگش رفت تا ماجرا را برایش بگوید. علی آقا تا والارضا را دید به او گفت چی شده که این قدر گرفته اومدی؟ او هم زد زیر گریه و گفت هادی نوروزی فوت کرده است. من دیر متوجه این موضوع شدم و وقتی رفتم علی آقا متوجه ماجرا شده بود.البته دخترم هم آمد و والارضا را دعوا کرد که چرا این موضوع را اینطوری گفته است. حتی دخترم به پسرش گفت توی استقلالی لازم نیست برای پرسپولیسی اشک بریزی(!) تا او را از اتاق ببرد.

همسر پروین افزود: از اینجا بود که حال علی آقا دچار دگرگونی حال شد. او البته چند روزی بود که یک حالت سستی و کرختی داشت اما بعد از این اتفاق دیگر شرایطش خیلی بد شد و گفتیم حتما باید به دکتر مراجعه کنیم.او خیلی اصرار داشت به خانه هادی برود اما دکتر گفت بهتر است که اینجا تحت نظر باشی.هرچند علی آقا خیلی ناراحت بود که به این مراسم نرفته و مرتب می گفت که دلش پیش خانواده هادی است.او نوروزی را خیلی دوست داشت و هرگز باور نمی کرد چنین اتفاق تلخی رخ داده باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
کله و پاچه
باید آقای پروین ، آنژیو بشه به احتمال زیاد گرفتگی عروق داره بر اثر سن و بخصوص چربی بالای ناشی از کله و پاچه ....
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها