بازدید 2632
۴

حراست از بین دو مظنون مشخص کرد 40هزار دلاردرجیب کیست

کد خبر: ۵۳۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 02 October 2015

باشگاه استقلال به ریوالدو اعلام کرده بود باید به تعداد بازی هایی که انجام داده است از باشگاه پول دریافت کند و بر همین اساس این بازیکن باید 40هزار دلار به باشگاه پس می داد. استقلالی ها ادعا کردند طبق مدارک موجود ریوالدو از ابتدای فصل 80هزار دلار دریافت کرده است. اما این بازیکن این مساله را قبول ندارد و می گوید فقط 40هزار دلار عاید او شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این موضوع ماجرا را به حراست فدراسیون فوتبال و مسوولان عالیرتبه کشانده است. در این بین مدیر برنامه این بازیکن  هم به عنوان مظنون و هم به عنوان مطلع باید گره این کار را بگشاید. چرا که انگشت اتهام به سوی او است و باید در این رابطه پاسخگو باشد.

روز چهارشنبه جلسه ای در فدراسیون فوتبال با حضورعلی اصغر مانوسی فر و محسن بزرگی از مسوولان استقلال و حمیسی، رییس حراست فدراسیون فوتبال به همراه  خود ریوالدو برگزار شد.

به نوشته کاپ، از صحبت های مطرح شده داخل این نشست می توان فهمید حراست متوجه شده 40 هزار دلار پیش چه کسی است. در این نشست مسایل مربوط به قرارداد ریوالدو بررسی شد و مشخص شد قرارداد او به دلار بوده است و بخشی از طلبش را به دلار دریافت کرده است و نام دو نفر از مظنونان مطرح شد. اعضای حاضر در نشست بعد از صحبت هایی که مطرح شد تقریبا به یقین رسیدند که 40هزار دلار گمشده کجاست! اما به دلیل اینکه باید با دلیل و مدرک این مساله ثابت شود قرار شده است طی روزهای آینده این دو نفر در حراست فدراسیون فوتبال توضیحاتشان را ارایه دهند و از خود دفاع کنند. مسوولان برای آنها جای دفاع گذاشتند تا شاید در نهایت مشخص شود فرد دیگری این پول را گرفته است.

در همین حال اگر این قضیه به مراجع قضایی کشیده شود متخلفان که از سوی حراست تشخیص داده خواهند شد ممکن است با حبس یا جرایم سنگین تری هم روبه رو شوند. قرار است طی یکی، دو روز آینده نتیجه گیری پرونده 40هزار دلار گمشده مهاجم برزیلی استقلال اعلام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مجازات تو فوتبال ما معنا نداره،نهایتش اینه ک میرن تو ی تیم‌نظامی ب مدیربرنامه ایشون ادامه میدن:))
چطور 40 هزار دلار را توی جیبش جا داده ناقلا؟!
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر