بازدید 3910
۲

اهالی ورزش درتشییع جنازه نوروزی چه گفتند

کد خبر: ۵۳۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 02 October 2015
محمدخانی: درگذشت هادی غیرقابل باور است

این خبر غیرقابل باور است این مصیبتی برای خانواده بزرگ پرسپولیس، هواداران، بازیکنان و خانواده خود نوروزی است. این مصیبت را تسلیت می‌گویم. او بازیکنی بااخلاق و باتعصب بود و وقتی خبر فوت او را روز گذشته شنیدم بسیار متأثر شدم. امیدوارم خداوند به خانواده‌اش صبر بدهد.

کاشانی: نباید خانواده او را فراموش کرد
 هادی نوروزی بازیکن اخلاق‌مدار و اهل خانواده بود.او بازیکنی بود که از شهرستان به تهران آمد و پیشرفت کرد و کاپیتان پرسپولیس شد. داغ جوان سخت است هواداران می‌گویند هر وقت می‌باختیم هم هادی نوروزی پیش ما می‌آمد و خسته نباشید می‌گفت. هادی مردی از جنس اخلاق بود. امروز می‌بینیم که قرمز و آبی همگی برای تشییع پیکر هادی نوروزی آمده‌اند زیرا او اخلاق‌مدار بود. در روز عید غدیر که بزرگترین عید ما است هزاران نفر برای تشییع پیکر او آمدند این توفیق بزرگی است اما نباید هادی را فراموش کرد. باشگاه پرسپولیس باید از خانواده نوروزی حمایت کند و آرامش را برای دو فرزندش فراهم کند. مردم ریزترین مسائل را می‌بینند و ورزشکاران ما هم باید بدانند وقتی بازی می‌کنند و برای باشگاهی تلاش می‌کنند مردم از آنها حمایت می‌کنند امروز مردم از اقصی نقاط کشور خود را به ورزشگاه آزادی رساندند زیرا هادی مردی از جنس اخلاق و اهل خانواده بود. این مصیبت را به خانواده بزرگ پرسپولیس و خانواده خودش تسلیت می‌گوییم و امیدوارم تاب تحمل این مصیبت را داشته باشند.در زمانی که من با او کار می‌کردم نوروزی همیشه در تمرینات به طور منظم شرکت می‌کرد و اخلاق‌مدار بود هیچ نکته منفی از او ندیدم ورزشکاری که در سنین پایین جوانی ازدواج می‌کند یعنی آنکه اهل خانواده است این مصیبت را به جامعه ورزش و خصوصاً خانواده هادی نوروزی تسلیت می‌گویم.


مظلومی: جوان با اخلاقی را از دست دادیم
بازیکنان استقلال دل و دماغ تمرین کردن نداشتند.واقعا برای جامعه فوتبال ناراحت کننده بود جوان بسیار خوب و بااخلاقی را از دست دادیم. مهم نیست چه رنگی بود. مردم نشان دادند که قدرشناس هستند. رقابت ما در زمین مسابقه است و در بیرون زمین رفاقت وجود دارد.
تمرینات را به احترام درگذشت او تعطیل کردیم. درست است پرسپولیسی بود اما بازیکنان دل و دماغ تمرین کردن نداشتند. خیلی ناراحت شدم وقتی فرزندران او را از نزدیک دیدم. هادی در هر تیمی بود همه از او تعریف می‌کردند. افتخار نداشتم که او در تیم من حضور داشته باشد اما او همواره برای همه احترام خاصی قائل بود.

کعبی: هادی به من می‌گفت چقدر خوب سر می‌زنی!
نباید خانواده هادی نوروزی و فرزندانش را فراموش کنیم.هیچکس مرگ هادی نوروزی را باور نمی‌کند و کسی باور نمی‌کند او دیگر پیش ما نباشد. من با نوروزی رفاقت داشتم و او بازیکن بی‌حاشیه‌ای بود و همین بی‌حاشیه بودنش او را خاص کرده بود. از ویژگی‌های مثبتش هرچه بگوییم کم گفته‌ایم. در یک بازی من در نفت آبادان بازی می‌کردم و هادی نوروزی در تیم رقیب بود و چند ضربه سر زدم که نوروزی به من گفت چقدر خوب سر می‌زنی به من هم بگو چطور اینقدر ضربه سر خوب می‌زنی. حیف شد که چنین بازیکن خوبی را از دست دادیم و این مصیبت را به جامعه ورزش و خانواده هادی نوروزی تسلیت می‌گویم. من هیچ وقت با هادی همبازی نبودم و همیشه روبه رویش بازی کردم. او یک بازیکن با اخلاق بود.
 نباید خانواده هادی و فرزندانش را فراموش کنیم. آدم وقتی فرزندانش را می‌بیند دلش کباب می‌شود. نباید چند روز بعد خانواده اش به دست فراموشی سپرده شوند.

برهانی: نوروزی در دربی‌ها تلاش می‌کرد جو را آرام کند
هادی نوروزی بازیکن با اخلاقی بود و تلاش می‌کرد در دربی‌ها جو را آرام کندو همه از او راضی هستند. او را در دربی‌ها می‌دیدم و همیشه سعی می‌کرد جو را آرام کند و الگوی خوبی برای بازیکنان جوانتر بود.تاسف می‌خورم که چنین بازیکن خوبی را از دست دادیم و امیدوارم خدا به همه بازماندگان و همسرش صبر بدهد.

سلیمی: نه تنها هواداران پرسپولیس که همه مردم عزادار شدند
امروز نه فقط هواداران پرسپولیس که همه مردم عزادار هستند.یک جوان خوب را از دست دادیم. او کاپیتان پرسپولیس بود و نه فقط همه هواداران این تیم که همه مردم عزدار شدند. این مصیبت را به خانواده هادی عزیز تسلیت می‌گویم و از خدا می‌خواهم که به آنها صبر بدهد. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاق‌های تلخی نباشیم و من هم بر حسب وظیفه خود در این مراسم شرکت کردم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس