بازدید 5306
۲

یاسین پیشرو به مصاف پاس قوامین میرود

کد خبر: ۵۳۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 02 October 2015
در هفته دوم مسابقات لیگ بر‌تر تکواندو نوجوانان – جام آینده سازان یاسین پیشروقم در کرمانشاه به مصاف تیم پاس قوامین می‌رود.
به گزارش تابناک ورزشی – سید حسین زینال حسینی سرپرست تیم‌های تکواندو باشگاه یاسین پیشرو قم گفت: از بدو تاسیس این باشگاه توسعه ورزش کشور بخصوص رشد و تعالی ورزش استان قم و حضور در لیگهای حرفه‌ای مد نظر بوده است که این امر توسط این باشگاه در حال پیگیری است.
وی افزود: در همین زاستا با پشتوانه سازی مطلوب و ایجاد فضای مناسب برای نوجوانان فعال در این حوزه، تیم یاسین پیشرو توانست در لیگ بر‌تر تکواندو نوجوانان- جام آینده سازان، بابرخورداری از کادر فنی زبده حضور یابد و با بهره گیری از توانمندی‌های خود در این لیگ حرفی رابرای گفتن داشته باشد.
زینال حسینی ادامه داد: تیم تکواندو نوجوانان باشگاه یاسین پیشرو قم از سریمربی‌گری حمید باقی‌نژاد و کادر فنی و مرباین متخصص و صاحب نامی چون آقایان محمد عباس عزیززاده، رضاپور، و خدابخشی بهره می‌برد که استفاده از این افراد بیانگر آینده روشن برای تیم یاسیین پیشرو قم است.
سزپرست تیم‌های تکواندو یاسین پیشرو قم در خصوص بازیکنان این تیم ابراز داشت: به طورکلی هر تیمی می‌تواند از ۳۰ بازیکن در ترکیب خود بهرگیرد اما تیم یاسین پیشرو در حال حاضر از ۲۴ بازیکن بهر می‌گیرد که از این تعداد ۵ بازیکن از استان قم، ۶ بازیکن از تهران، ۴ بازیکن از تهران، ۴ بازیکن از مازندران، ۲ بازیکن از استان قزوین، ۲ بازیکن از استان البرز و بازیکنانی از استانهای چهارمحال بختیاری، ایلام و زنجان انتخاب شده‌اند.

یاسین پیشرو به مصاف پاس قوامین میرود
وی در رابطه به علت ۲۴ نفره بودن بازیکنان تیم اذعان داشت: در تیم تکواندو یاسین پیشرو قم ۶ جای خالی وجود دارد و علت آن هم شناسایی استعدادهای جدید برای تیم است.
زینال حسینی در خصوص بازی روز جمعه این تیم بیان کرد: در پی سپری شدن هفته نخست مسابقات لیگ بر‌تر تکواندو نوجوانان _ جام آینده سازان، تیم یاسین پیشرو قم توانست در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد. اما در هفته دوم مقرر شده که این تیم روز جمعه در مقابل تیم قدرتمند پاس قوامین، قهرمان دوره گذشته لیگ در ایتام کرمانشاه قرار گیرد که با توجه به پیشینه این تیم، تیم یاسین پیشرو قم بازی سختی را خواهد داشت.
وی ادامه دا: در حال حاضر به دلیل تمرینات مستمرر بازیکنان و حضور در اردوهای مقطعی، یک روزه و حتی اردوهای انتخابی، تیم در شرایط روحی، روانی و تاکتیکی مناسبی برخوردار است و به طور حتم می‌تواند نتایج مناسبی را کسب کند.
زینال حسینی در خاتمه در خصوص برنامه‌های آتی تیم تکواندو یاسین پیشروبیان کرد: ازآنجا که باشگاه یاسین پیشرو قم یک باشگاه آینده نگر است، هدف نهایی آن پرورش و تربیت بازیکنان حرفه‌ای و زبده برای تیم ملی و حمایت از ورزشکاران استان قم برای طی نمودن پله‌های ترقی است که امید می‌رود این هرف با تلاش و حمایت محقق گردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار