بازدید 3796
۱
سوژه

پیشنهاد جالب داور سرشناس برای رفع بحران داوران؛ فدراسیون کولینا را به تهران بیاورید!

شاید ایشان با بیان خاطراتش..تدریسش...غم و شادیهایش و دانش بروزش اسباب بازگشت روحیه از دست رفته داوران ایرانی شود باور کنید توهم نداشته و رویایی فکر نمی کنم.
کد خبر: ۵۳۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 29 September 2015
متن زیر را علی خسروی داور بازنشسته فوتبال در شبکه های اجتماعی گذاشته که در نوع خودش جالب است.
به گزارش تابناک ورزشی، این داور قدیمی به فدراسیون پیشنهاد داده با دعوت از داور سرشناس و قاطع ایتالیایی به داوران لیگ انگیزه و روحیه خودباوری بدهد و راه خروج از این بحران را نشان شان دهد. خسروی می گوید رابطه برادر خواندگی فوتبال ایتالیا که در سفر مهدی تاج به کشور چکمه ای قراردادش امضا شد، می تواند به تحقق فوری این سفر کمک کند.
حال که دو  هفته مسابقات لیگ برتر تعطیل شده برای بازگرداندن روحیه داوران وطنی برویم سراغ آخر داوری دنیا یعنی پیر لوییجی کولینا،داوری که فینال جام جهانی.فینال باشگاههای اروپا فینال المپیک .فینال جام ملتهای اروپا و انواع و اقسام مسابقات را سوت زده است...پسری که در کودکی با تزریق اشتباه پزشکی دچار بیماری آلوپسیا گردید و هرگز دیگر موهایش رشد نکرد.با چهره منحصر بفرد خود مرد اول داوری دنیا شد. به جای مدرسان خودخواه و تکراری وطنی.به جای جلسات هم اندیشی بی محتوی.به جای قول دادن های بی مورد و بجای بازی با شخصیت قاضیان با شرف وطنی کاری جدید انجام دهیم..کلاسی دو روزه با کولینا و داوران اصلی لیگ برتر در جزیره کیش برگزار نموده و از تجربیات ارزشمند این یادگار بزرگ داوری بهره مند شویم..

پیشنهاد جالب داور سرشناس برای رفع بحران داوران؛ فدراسیون کولینا را به تهران بیاورد!
شاید ایشان با بیان خاطراتش..تدریسش...غم و شادی هایش و دانش بروزش اسباب بازگشت روحیه از دست رفته داوران ایرانی شود باور کنید توهم نداشته و رویایی فکر نمی کنم.فقط بفکرم رسید و بس.به عنوان کسی که سالها در داوری کشور حضور داشته برای آینده داوری فوتبال نگرانم.بیایید طرحی نو در انداخته و سنت شکنی کنیم.هزینه ای هم ندارد.اسپانسرش را در حزیره کیش پیدا کرده و با هم کمک کنیم داوری فوتبال را از گوشه رینگ نجات دهیم.از من نصیحت و وصیت.
خود دانید اساطیر فدراسیون نشین.بدرود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پیشنهاد بسیار مثبت وارزنده ای است . کاش این مهم اتفاق بیافتد و مقطعی نیز نباشد و روند آموزشی داوران بصورت پیوسته ومداوم در چنین کلاسهایی با حضور داوران تراز اول دنیا برنامه ریزی گردد. ممنون از آقای خسروی به دلیل این پیشنهاد فوق العادشان .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار