بازدید 3866
۳

شکایت دایی از یک روزنامه بخاطر خبری که شبیه طنز بود!

کد خبر: ۵۳۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲ 27 September 2015

بهمن دهقان نماینده علی دایی درخصوص این خبر که دایی گزینه مدیران پرسپولیس برای جانشینی برانکو بوده است، گفت: گاهی اوقات رسانه‌ها اخباری منتشر می‌کنند که در همان نگاه اول به طنز شبیه است. خبر احتمال حضور علی دایی به جای برانکو هم از آن دست خبرهاست. وقتی علی دایی با صبای قم قرارداد دارد و تیمش در کوران بازی‌هاست و خودش هم از حامیان جدی برانکو بوده و هست، انتشار اینگونه اخبار چه معنایی دارد؟

وی ادامه داد: دایی از روزی که از پرسپولیس جدا شده هیچگاه موضعی جز حمایت نداشته تاجایی که حتی جانشین او (درخشان)درآن برهه هم لب به تحسین این رفتار وی گشود. خارج از این مباحث، خود سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس از امضاء کنندگان و عوامل برکناری دایی در درفشی فر بود. از سال قبل تا حالا چه اتفاقی ممکن است رخ داده باشد که دایی آن رفتارهای زشت را فراموش کرده و دراین شرایط که خودش تیم دارد بیاید و روی نیمکت سرخپوشان بنشیند؟ او در صبا آرامش کامل دارد و ابتدای فصل هم چون با مدیران صبا یا علی گفته بود با وجود اینکه باشگاه راه آهن را دوستان علی آقا خریده و به وی پیشنهاد سرمربیگری پنج ساله دادند ولی پاسخ رد داد. با این مدیران حضور دایی در پرسپولیس به شوخی شبیه است.

دهقان افزود: علی دایی همواره برای پرسپولیس و هوادارانش احترام قائل است اما انتشار چنین خبرهای کذبی در راستای کمک به پرسپولیس نیست و اهداف دیگری را دنبال می‌کند که سابقه قبلی هم دارد. وی درپایان یادآور شد: چون این مسایل بارها تکرار شده ناچار به پیگیری و اقدام قانونی هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار