بازدید 4131
۴
گزارش بازی

شاگردان بائرمن با قدرت به استقبال نایب قهرمان آسیا رفتند

تیم ملی بسکتبال ایران در آغاز مرحله دوم جام ملت‌های آسیا صبح امروز مقابل هنگ‌کنگ با حساب 111 بر 56 به برتری رسید و موفق شد این تیم را شکست دهد.
کد خبر: ۵۳۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶ 27 September 2015
تیم ملی بسکتبال ایران در آغاز مرحله دوم جام ملت‌های آسیا صبح امروز مقابل هنگ‌کنگ به میدان رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد.
به گزارش تابناک ورزشی، مرحله دوم بیست و هشتمین دوره بسکتبال جام ملت‌های آسیا بامداد امروز آغاز شد و تیم ملی کشورمان مقابل هنگ کنگ به میدان رفت که در این مسابقه با حساب 111 بر 56 به برتری رسید. درک بائرمن، سرمربی ایران تیمش را با ترکیب کامرانی، آفاق، صمد نیکخواه، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی را به میدان فرستاد.
ملی پوشان ایران که دور اول را با اقتدار پشت سر گذاشته بودند، در کوارتر اول مقابل هنگ‌کنگ بازی را خوب آغاز کردند، اما در ادامه کار هنگ‌کنگی‌ها خودی نشان دادند تا این کوارتر 24 بر 16 به پایان برسد. در کوارتر دوم هنگ‌کنگی‌ها چیزی برای گفتن نداشتند و در مقابل 22 امتیاز ایران تنها 4 امتیاز را کسب کردند تا نیمه دوم با حساب 46 بر 20 به پایان برسد.
کوارتر سوم را ملی پوشان ایران بد آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی 7 پرتاب سه امتیازی ناموفق داشتند و در دفاع هم آنطور که باید نبودند و هنگ کنگی‌ها پرتاب‌های راه دور و سه امتیازی خود را به راحتی وارد سبد می‌کردند.عملکرد بد ملی پوشان باعث شد که درک بائرمن درخواست وقت استراحت داشته باشد.در ادامه کار محمد حسن زاده به جای حدادی وارد میدان شد و بهنام یخچالی و اوشین ساهاکیان و محمد جمشیدی نیز در زمین حضور پیدا کردند ا ترکیب ایران کاملا متفاوت شده و تمرکز تیم بیشتر شود.
در ثانیه پایانی بازی حساب کار 74 بر 41 بود که حرکت خوب هنگ‌کنگی‌ها و پرتاب خوب سه امتیازی آنها را در کوارتر سوم به امتیاز 44 رساند. این کوارتر 28 بر 24 به سود کشورمان رقم خورد.
بائرمن در کوارتر چهارم ترکیب مشایخی، داورپناه، داوری، جمشیدی، ساهاکیان و حسن‌زاده را به  میدان فرستاد. هنگ‌کنگی ها در ابتدای این کوارتر نیز در زیر حلقه و شوت‌های راه دور موفق بودند و چندین امتیاز را کسب کردند.
8 دقیقه مانده بود که بازیکن شماره 12 هنگ کنگ چهارمین پرتاب موفق سه امتیازی خود را وارد سبد ایران کرد تا این تیم به امتیاز 50 برسد. بائرمن در این کوارتر به نفراتی همچون، حدادی، صمد نیکخواه و کامرانی و آفاق استراحت داد.3 دقیقه و 30 ثانیه تا پایان بازی زمان بود که پرتاب پنالتی اصغر کاردوست ایران را از امتیاز 100 عبور داد.در ثانیه های پایانی نیز ملی پوشان امتیازآوری خوبی داشتند و در نهایت 111 بر 56 به پیروزی رسیدند.
تیم ملی بسکتبال فردا در دومین بازی خود در مرحله دوم ساعت 7 و 15 دقیقه به مصاف فیلیپین نایب قهرمان دوره گذشته می‌رود. این بازی را می‌توان جدال فینالیست های دوره گذشته نامید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
1
1
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل