بازدید 4826
۳
اختصاصی

شرط اصلی بنا در نامه کتبی به فدراسیون کشتی ؛ اختیار مطلق در فرنگی

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای بازگشت به این تیم اعلام آمادگی کرد و برنامه هایش را همراه چند شرط تقدیم فدراسیون کرد که در راس آنها درخواست اختیار تام دیده می شود، همان چیزی که به خاطر از دست دادنش کشتی را ترک کرد.
کد خبر: ۵۳۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 26 September 2015
به گزارش تابناک ورزشی، پس از نشستی که رسول خادم با وزیر ورزش و جوانان داشت اعلام کرد تغییراتی را در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایجاد خواهد کرد. یک روز پس از این ملاقات، شورای فنی فدراسیون کشتی تشکیل جلسه داد و به طور رسمی از محمد بنا دعوت کرد تا هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

رسول جزینی مربی پیشین تیم ملی که سابقه همکاری با محمد بنا را هم دارد، در صفحه اینستاگرام خود با اعلام خبر ارائه برنامه وی به فدراسیون کشتی نوشت: محمد بنا در پاسخ نامه کتبی فدراسیون که به امضای حمید بنی‌تمیم در آمده بود، برنامه خود را برای حضور در تیم ملی به صورت کتبی ارائه کرد.

اما خبرنگار تابناک ورزشی، ساعتی پیش در جریان بخشی از متن نامه بنا به فدراسیون کشتی قرار گرفت که در راس آن درخواست اختیار تام برای کشتی فرنگی دیده می شود. منبع موثق تابناک در وزارت ورزش، اینطور می گفت که فدراسیون در صورت اعطای این اختیار تام در واقع تشکیل یک فدراسیون درون فدراسیون کشتی (!) را تایید کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان