بازدید 4815
نشست خبری

فرکی: برای کسانی که علیه من و دایی شعار دادند متاسفم

کد خبر: ۵۳۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 24 September 2015
به گزارش تابناک ورزشی، حسین فرکی شامگاه پنج‌شنبه در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و سپاهان اصفهان که در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با پیروزی یک بر صفر صبا در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار شد، اظهار داشت: سپاهان امروز بازی را خوب آغاز نکرد در حالی انتظار چنین شروعی را از تیم خودمان و صبا نداشتیم و به نوعی در ۱۵ دقیقه آغازین مسابقه، غافلگیر شدیم.

وی افزود: در نیمه دوم با تغییر سیستمی که دادیم با ۳ مهاجم حمله کردیم و بازی را در اخیتار داشتیم اما در ‌‌نهایت صبا برنده این بازی بود در حالی که انتظار این باخت را نداشتیم.

سرمربی سپاهان گفت: نکته نامناسب و منفی بازیکن وقت کشی بازیکنان حریف بود و داور باید در انتهای بازی وقت اضافه بیشتری در نظر می‌گرفت البته من امروز برای اولین بار نسبت به قضاوت داور معترض بودم و این موضوع را فقط به وی گفتم.

فرکی درباره شعارهای تماشاگران سپاهان در پایان بازی بیان داشت: سپاهان ۱۴ بازی بود که در لیگ بر‌تر نباخته بود و آخرین بار نیز در قم برابر صبا بازنده شد گرچه پس از آن ما با ۶ برد قهرمان شدیم و برای تعداد محدودی از تماشاگران که علیه من، دایی و بازیکنان شعارهای غیر منصفانه‌ای دادند متأسفم.

وی عنوان کرد: این شعار‌ها چیزی را تغییر نخواهد داد و ما هم با این شعار‌ها کوچک نمی‌شویم اما وجهه باشگاه سپاهان با این مسائل کوچک می‌شود و فصل قبل هم ما با این مسائل مواجه بودیم و روزی که قهرمان شدیم، همان‌هایی که علیه من شعار می‌دادند عذرخواهی کردند.

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: افرادی هستند که با نام هوادار اما با اهداف خاص بین تماشاگران واقعی سپاهان قرار می‌گیرند و می‌خواهند چهره باشگاه سپاهان و هواداران آن را مخدوش کنند و امیدوارم خدا این افراد را به راه راست هدایت کند.

فرکی با امتناع از صحبت درباره شعار هواداران سپاهان در حمایت از محرم نویدکیا افزود: موفقیت فصل گذشته ما سبب شد عده‌ای در ظاهر شرمنده شوند و اگر باز هم امسال ما به موفقیت برسیم آنها به معنای واقعی شرمنده نمی‌شوند زیرا با هدف خاصی می‌آیند و این شعار‌ها را مطرح می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار