بازدید 69088
بسته ویژه خبری «تابناک»؛

تلاش برادر هاشمی برای تطهیر آل سعود/ نظر آیت الله مکارم در مورد تار موی زن/ وعده احمدی نژاد برای پایان دوره مال مردم خوری/ آل سعود گندش را درآورده/ شیوه جدید فروش خودروی داخلی!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«بازی جدید احمدی نژادی ها»،«زیباکلام روحانی را دعوت به ملاقات با اوباما کرد»،«روحانی با کدام هواپیما به نیویورک رفت»،«دو جنسه های فوتبال لو رفتند»و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۳۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 24 September 2015

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

به گزارش«تابناک»، حادثه منا در روز عید قربان در کانون توجه رسانه های امروز بوده است. به همین دلیل سایر موضوعات را تحت الشعاع قرار داده است.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.اصولگرایان ، اصولگرا و متدین‌ هستند و این نگاه ، نگاه غلطی است.نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: متاسفانه الان در میان افراد نوعی کینه جویی پیدا شده که به هیچ عنوان حالت خوبی ندارد.

تلاش برادر هاشمی برای تطهیر آل سعود

محمد هاشمی رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به حادثه کشته شدن بیش از 450 زائر خانه خدا در سرزمین منا در مناسک حج امسال اظهار داشت: اینکه حج‌گزاران در مسجدالحرام و سرزمین منا جان خود را از دست دادند، حادثه بسیار تلخی است.هاشمی ادامه داد: ما نمی‌توانیم بگوییم مقصر کیست و باید مقصر را شناسایی کرد چرا که صرف وقوع این حادثه در یک کشور دلیل نمی‌شود که ما مسئولان آن کشور را مسئول وقوع این حادثه بدانیم.رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با اشاره به اتفاق مسجدالحرام و ازدحام امروز در سرزمین منا تصریح کرد: این موضوعات باید توسط متخصصین کارشناسان در محل بررسی شده و سپس حکم صادر شود و از این رو بنده نمی‌توانم قضاوت کنم.«قضاوت در این مسائل مشکل است، در تهران 8 میلی‌متر باران آمد و چندین کشته داشتیم اما این دلیل نمی‌شود که قضاوت کنیم چه کسی مسئول است.»وی در پاسخ به این سوال که مگر دولت سعودی به عنوان مجری برگزاری حج وظیفه تأمین امنیت جان زائران خانه خدا را بر عهده ندارد، گفت: امنیت در حوادث نیست چرا که ممکن است در اثر طوفان، جرثقیل سقوط کند و می‌دانیم که طوفان یک حادثه طبیعی است و روزانه در مکان‌های مختلف طوفان و سیل جان عده‌ای را می‌گیرد و آن دولت مقصرش نیست، فرض کنیم با دولت عربستان، آمریکا و اسرائیل مشکل داریم اما نمی‌توان بر این اساس آنها را مقصر اعلام کنیم.هاشمی در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره فرمایش امام که فرمود باید حرمین شرفین به دست کسی قرار بگیرد که شایستگی داشته باشد، چیست، گفت: من زمانی می‌توانم در این باره نظر بدهم که در محل باشم، ببینم و آن را بررسی کنم، نه اینکه از راه دور دست به قضاوت بزنم که منتج به قضاوت سیاسی و عجولانه شود.


انتقاد توکلی از وزارت امور خارجه

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید دولت مبنی بر تشریفاتی بودن بازدید آمانو از پارچین اظهار داشت: به نظر من وزارت امور خارجه در این زمینه وظیفه خود را خوب انجام نمی‌دهد و دولت باید بسیار شفاف و روشن به مردم توضیح دهد که چه چیزی را پذیرفته و چه چیزی را انجام داده است.توکلی با بیان اینکه آنچه ما پذیرفته‌ایم چیزی نبوده که آ‌مریکا می‌خواسته است تصریح کرد: آمریکا می‌خواست پایگاه‌های نظامی ما تحت نظارت آنها قرار بگیرد اما رهبر انقلاب دستور دادند که ما چنین اجازه‌ای نخواهیم داد و آنها نیز کوتاه آمدند و پذیرفتند به شیوه خاصی که امنیت ما را هدف قرار ندهد این کار انجام شود.نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس ادامه داد: بنابراین متخصصان ایرانی کار را انجام می‌دهند و آنها فقط نظارت می‌کنند و این امتیازی بود که ما توانستیم از آنها بگیریم در حالیکه آنها می‌خواستند درهای پایگاه‌های نظامی به روی‌شان باز شود که اینگونه نشد بنابراین مخالفان اوباما آنچه که آمریکا توانسته در برجام بگنجاند را به سخره می‌گیرند.


اینستاگرامی‌ها 400 میلیون نفر شدند

شبکه اینستاگرام که متعلق به فیس بوک است به آمار 400 میلیون کاربر فعال در ماه رسید.به گزارش بیزینس اینسایدر، اینستاگرام در وبلاگ خود اعلام کرد که به رقم بی سابقه 400 میلیون کاربر ماهیانه فعال دست یافته است.این در حالیست که رکورد قبلی اعلام شده از سوی اینستاگرام 300 میلیون کاربر ماهیانه فعال در ماه دسامبر 2014 بود.اینستاگرام همچنین اعلام کرد که بیش از نیمی از 100 میلیون کاربر جدید این شبکه در اروپا و آسیا زندگی می‌کنند و بیش از 75 درصد کل کاربران این شبکه اجتماعی خارج از آمریکا هستند.اینستاگرام افزود: زمانیکه این شبکه پنج سال قبل کار خود را شروع کرد رسیدن به 400 میلیون کاربر یک رویای دور از دسترس به نظر می‌رسید، اما اکنون ما در تلاش برای ارتقای بیشتر این شبکه هستیم تا به شما کمک کنیم جهان را بوسیله تصاویر تجربه کنید و با دیگران از طریق احساسات مشترک در ارتباط باشید.فیس بوک روز به روز در حال تبدیل شدن به یک ابزار ارتباطی قدرتمندتر است. پیام‌رسان این شبکه در حال حاضر 700 میلیون کاربر ماهیانه فعال دارد و تعداد کاربران اپلیکیشن پیامرسان واتس اپ که آن هم متعلق به فیس بوک است به 900 میلیون نفر می‌رسد.


شی‌ء نورانی جدید در آمریکا

مردی در آمریکا فیلمی از مشاهده یک شیء نورانی منتشر کرده که محققان هنوز نتواسته‌اند درباره ماهیت آن به نتیجه قطعی برسند. گروهی آن را یک هواپیمای بدون سرنشین می‌دانند و گروه دیگری می‌گویند باید درباره این فیلم تحقیقات جدی صورت بگیرد.خبرآنلاین در ادامه آورده است: این فیلم در یک گروه عمومی شناسایی اشیای ناشناس ارسال شده اما هنوز کسی نتوانسته تشخیص دهد این شیء نورانی، یک یوفو (شیء ناشناس پرنده) است یا تنها از یک هواپیمای بدون سرنشین فیلمبرداری شده است.فیلمبردار این صحنه در منطقه لانگ‌آیلند نیویورک می‌گوید که ناگهان در آسمان متوجه نور قرمز و آبی شده و شروع به گرفتن فیلم با تلفن همراهش کرده است. در این فیلم شیء نورانی در آسمان بالا می‌رود و با سرعت زیادی حرکت می‌کند.بعضی از محققان می‌گویند با توجه به سرعت این شیء احتمال دارد که یک پهپاد باشد که در ارتفاع کم پرواز می‌کرده است. هرچند در نزدیکی محل فیلمبرداری چندین فرودگاه وجود دارد اما سرعت این شیء به‌قدری است که نمی‌تواند یک هواپیما باشد. هنوز اما محققان درباره پهپاد بودن این شیء هم شک و شبهه دارند.


شیوه جدید فروش خودروی داخلی!

پرداخت سود 28 درصدی برای پیش‌پرداخت مشتریان، شیوه‌ای تازه برای فروش خودروهای داخلی است.، نعیم تدین این موضوع را دستمایه کاریکاتور خود در روزنامه «شهروند» قرار داده است.

پنج شنبه

نظر آیت الله مکارم در مورد تار موی زن

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، نسبت به نقشه غرب برای نفوذ در ایران از طریق توافق هسته ای هشدار داد و توصیه هایی در این زمینه خطاب به دولتمران، جناح های سیاسی و عموم مردم بیان و تاکید کرد: مساله توافق هسته ای سبب شده که اینها طمعی پیدا کنند که بعد از اجرایی شدن آن راه نفوذ در ایران باز شود. این مرجع تقلید با تاکید بر این که پشتوانه انقلاب دین و مذهب است، بیان داشت: این که برخی بی خبران گفتند حالا یک ذره موی زن پیدا باشد، آسمان به زمین نمی آید؛ بحث این حرف ها نیست، سخن این است که دشمنان به دنبال متزلزل کردن اعتقادات مردم و براندازی نظام هستند و می خواهند ما را به جمعیتی سست و بی اراده تبدیل کنند که از هیهات من الذله در آنها خبری نباشد.حضرت آیت الله مکارم شیرازی بیان کرد: برخی اخیرا گفته اند حجاب مثل روزه است؛ اینها از نقشه های دشمنان غافل هستند و یا این که خود را به غفلت زده اند، نباید زمینه ساز این سیاست اجنبی باشیم.


ضد قانون و ضد ولایت فقیه از نظر احمد خاتمی

سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان که در دانشگاه تهران برگزار شد، با تبریک عید سعید قربان و عید غدیر گفت: هر روز که انسان زمینه ریزش الطاف الهی را فراهم کند آن روز عید است؛ عید غدیر عید الله الکبر است. آیت الله خاتمی با بیان این که مقام معظم رهبری فرمودند نمی شود مجلس را به حساب نیاورد، خاطرنشان کرد: کسانی که در این حوزه مجلس را می کوبند ضد قانون اساسی و ضد نظر ولی فقیه عمل می کنند، دلمان از آمریکا خون است؛ از 28 مرداد 32 تا کنون که سال 94 است آمریکا آنی از توطئه بر علیه ملت ایران کوتاهی نکرده که این راز ماندگاری شعار مقدس مرگ بر آمریکا است.


وعده احمدی نژاد برای پایان دوره مال مردم خوری!

محمود احمدی نژاد گفت: دوره مال مردم‌خوری به سر خواهد آمد و همه جشن سقوط ظلم و استقرار حکومت عدل مهدوی را برپا خواهیم کرد.به گزارش (ایسنا)، رییس دولت سابق که در مسجد محمدیه منطقه 14 تهران سخن می‌گفت با بیان اینکه فطرت و ذات ملت ایران توانایی اداره و مدیریت جهانی را دارد گفت: ملت ایران ملتی متمایز با سایر مردم‌ها هستند و ذات آن‌ها شایستگی مدیریت جهانی و تکیه دادن بر مناصب تاثیر گذار دنیا را دارد و همواره این شایستگی را به جهان نشان داده‌اند و هر اتفاقی که در ایران می افتد موجی را در دنیا ایجاد می‌کند.وی افزود: انقلاب اسلامی بعد از بعثت پیامبر (ص) بزرگترین اتفاق تاریخ است و بعد از آن نیز جنگ تحمیلی و دفاع مظلومانه ملت همین ویژگی را دارد و وقتی مستکبران عالم دیدند مردم ایران با عدالت‌طلبی و خروج از زیر سایه شرق و غرب قیام کرده است،آن دیوانه قدرت‌طلب را برای حمله به ایران تحریک کردند.احمدی نژاد تصریح کرد: جنگ ایران تنها جنگی بود که شرق و غرب به نفع یک دیکتاتور قدرت‌طلب علیه یک کشور همراه بودند و همه سلاح‌ها و توان خود را صرف این موضوع کردند.وی گفت: تلاش همه و غایت آمال همه آزادگان دنیا استقرار نظام مهدوی است و باید همه برای آن تلاش کنیم و بی شک این موضوع محقق می شود و خیلی زودتر از آنچه ستمکاران فکر می‌کنند پایه‌های ظلم سقوط خواهد کرد.


دو جنسه های فوتبال لو رفتند

موضوع حضور بانوان دو جنسی در فوتبال بانوان به 7  سال گذشته باز می گردد. شهریور ماه سال 1388 محمد مرتضوی نژاد مدیر عامل باشگاه شن سای ساده پرده از راز حضور بانوان دو‌جنسی در فوتبال بانوان که صدای بم و قدرت جسمانی بالا و فیزیکی متفاوت نسبت به  سایر دختران دارند برداشت و این وضوح را با فدراسیون و مسئولان کمیته امور بانوان در میان گذاشت و به جد خواهان رسیدگی از حضور چنین بازیکنانی در فوتبال بانوان شد.به گزارش باشگاه خبرنگاران البته پس از مرتضوی نژاد2 مربی خانم فعال در لیگ برتر نیز این موضوع را  تائید کردند. هم عقیده با مدیرعامل مذکور، خواهان محرومیت این بازیکنان در فوتبال بانوان شدند. متأسفانه علی رقم پیگیری های فراوان و اعترافات متعدد مسئولان وقت فدراسیون فوتبال به  شدت این موضوع را تکذیب کرد و بیان این مسائل را  حاشیه سازی و نتیجه ی دشمنی رقبا و دشمنان فوتبال ایران دانست و تکذیب و پوشاندن این حقیقت تلخ حتی گریبان مسئولان کمیته انضباطی فوتبال را نیز گرفت.مجتبی شریفی در راستای رسیدگی به پرونده حضور دو‌جنسی‌ها در فوتبال  بانوان با بیان اینکه به طورقطعی با مورد احدراز شده ای برخورد نکردیم مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده ی نماینده ای از کمیته بانوان گذاشت و کمیته پزشکی فدراسیون نیز در این باره کمک زیادی به حل ماجرا نکرد و باز هم داستان لاپوشانی و ...حال پس از گذشت 8 سال از نخستین افشای بانوان دو جنسی در فوتبال و علی رغم انکار و ادعای مسئولان مبنی بر رفع مشکل بازیکنان دو جنسی متأسفانه این اخبار نا موثق از سوی یک فرد نزدیک به فوتبال بانوان، بر شایعات این چند سال صحه گذاشت..

منبع فوق اینگونه آغاز کرد: " این بازیکنان با کمک دست های پشت پرده بدون انجام عمل جراحی و  باهویتی  نامشخص به مصاف دختران ظریف و فعال در سایر تیم های لیگ برتری رفتند و حق آنها را ضایع کردند".  


 ادامه حج امسال شورایی برگزار شود

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فاجعه روز پنجشنبه در مراسم حج که باعث کشته شدن تعداد زیادی از زائران خانه خدا شد، گفت:‌این مسأله هیچ توجیهی به جز بی‌کفایتی عربستان ندارد.نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آن چیزی که در ارتباط با این مسأله شاهد هستیم بی‌کفایتی اجرایی عربستان سعودی است که علی‌رغم این‌که هر سال تعداد زیادی زائر از کشورهای مختلف با همه محدودیت‌ها به حج می‌روند روز به روز از کیفیت خدمات کاسته می‌شود.وی پیشنهاد داد که رئیس‌جمهور در سفر به نیویوک اجلاسی با کشورهای اسلامی برگزار و این موضوع را طرح کند و رئیس مجلس نیز در کنار روسای مجلس سایر کشورهای اسلامی در این زمینه تصمیم جدی بگیرد.وی تاکید کرد: این تصمیم‌گیری نباید در ارتباط با سال‌های بعد گذشته شود بلکه در ادامه همین مراسم حج و اتفاقاتی که امسال به وجود آمد اقتضا می‌کند که اجلاسی برگزار شود و ادامه کار به صورت شورایی مدیریت شود.


روحانی با کدام هواپیما به نیویورک رفت

رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز پنج‌شنبه برای شرکت و سخنرانی در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیویورک شد.به گزارش فارس حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز پنج‌شنبه برای شرکت و سخنرانی در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیویورک شد.محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، حسام‌الدین آشنا مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور همراهی خواهند کرد.برپایه این خبر روحانی با هواپیمای ایرباس 340 جدید تشریفاتی که به تازگی خریداری شده  عازم نیویورک شد که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

تلاش برادر هاشمی برای تطهیر آل سعود/ نظر آیت الله مکارم در مورد تار موی زن/ وعده احمدی نژاد برای پایان دوره مال مردم خوری/ آل سعود گندش را از بی‌کفایتی درآورده/ شیوه جدید فروش خودروی داخلی!شیوه جدید فروش خودروی داخلی!


هندی‌ها گاز ایران را به نصف قیمت هم قبول نمی‌کنند

اکونومیک تایمز نوشت: ایران حاضر است در قبال اجرای طرح های توسعه بندرچابهار و احداث کارخانه تولید کود، گاز را نصف قیمت به هندی‌ها بدهد، اما وزیر کشتیرانی این کشور می‌گوید، گران است و باز هم نصف کنید.به گزارش فارس به نقل از اکونومیک تایمز، ایران گاز به قیمت 2.95 دلار به هند پیشنهاد داده اما هند می‌گوید این قیمت گرانتر است. هند 12 سال است تفاهمنامه توسعه بندر چابهار را با ایران امضا کرده و به تازگی برای احداث کارخانه تولید کود اوره در ایران اعلام آمادگی کرده است اما پیش‌شرط انجام اینها را تحویل گاز ارزان از سوی ایران عنوان کرده است.گاد کاری وزیر کشتیرانی هند گفته است اگرچه ایران گاز 2.95 دلاری را پیشنهاد داده اما این قیمت باید به نصف یعنی 1.5 دلار برسد و در این باره با مسئولان ایرانی مذاکره می‌کنیم.وزیر کشتیرانی هند همچنین اعلام کرده است درباره توسعه بندر چابهار وزرای مختلف هند گزارش خود را ارائه می‌کنند که براساس آن تصمیم نهایی را می‌گیریم. برای توسعه بندر چابهار می‌خواهیم سرمایه‌گذاری کنیم اما همه اینها بستگی به نتیجه مذاکره ما با ایران دارد.پیش از این گاد کاری گفته بود که من در ایران بودم و تلاش می‌کنیم تا گاز را به نرخ اقتصادی از ایران بگیریم.بر اساس این گزارش،‌ قیمتی که ایران برای هند پیشنهاد داده است نصف قیمتی است که این کشور اکنون از کشورهای دیگر وارد می‌کند و عرضه قیمت طولانی مدت گاز قطر 4 برابر قیمت پیشنهادی ایرانی‌ها است.


زیباکلام روحانی را دعوت به ملاقات با اوباما کرد

صادق زیباکلام در قسمتی از نامه دوم خود به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که در اختیار خبرگزاری کار ایران (ایلنا)قرار گرفته، آورده است:

با سلام و تحیات در آستانه سفر به نیویورک به منظور شرکت در اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل هستید. در اخبار آمده بودسخنرانی جنابعالی و رئیس جمهور آمریکا در‌‌ همان ابتدای اجلاس خواهد بود لذا احتمال اینکه در کریدور‌ها یا صحن علنی مجمع با یکدیگر مواجه شوید، زیاد است.در عین حال در مصاحبه پریروزتان با یکی از شبکه‌های خبری آمریکایی فرموده بودید که «برنامه‌ای برای دیدار با اوباما ندارید.» یقینا بی‌خبر نیستید که کسر قابل توجه‌ای از هم میهنانتان مشتاق هستند این ملاقات تاریخی صورت گیرد. «آمریکاستیزی» به واسطه مجموعه‌ای از دلایل سیاسی که با خود به همراه داشت، شکل گرفت که تا به امروز هم عمدتا به واسطه‌‌‌ همان دلایل و انگیزه‌ها ادامه یافته است. در جریان مذاکرات هسته‌ای و نهایتا برجام نیز شاهد دلواپسی غیرموجه و صرفا ایدئولوژیک عده‌ای بودیم.اگر ملاک و معیار شما برای دیدار یا برعکس، ملاقات نکردن با رئیس جمهور آمریکا، تمایل مردم و رای دهندگان به شماست که در آن صورت کسر قابل توجه‌ای از آنان خواهان تنش زدایی با جهان هستند. ...با‌‌‌ همان عزم و اراده‌ای که کشور را از چاه ویل هسته‌ای نجات دادید و همانطور که در جریان هسته‌ای ملتی از شما حمایت کرد، یقین بدانید در مسیر تنش زدایی با آمریکا هم از‌‌ همان حمایت برخوردار هستید. با اوباما دیدار کنید. ...



آل سعود گندش را از بی‌کفایتی درآورده

حسین شیخ الاسلام مشاور امور بین الملل رئیس مجلس در گفت و گو با خبرنگار  میزان با اشاره به حوادث دلخراش امروز در مکه گفت: عربستان دارای یک حکومت شاهنشاهی بی کفایت است.وی افزود: بی کفایتی در ساختار این نوع از حکومت است چرا که در آن تکیه بر شخص پادشاه است اما سعودی ها دیگر گندش را از بی کفایتی در آورده اند.مشاور بین الملل رئیس مجلس اظهار کرد: این روند بی کفایتی به ویژه از زمانی که میان شاهزادگان سعودی بر سر قدرت رقابت در گرفته تشدید شده است.شیخ الاسلام تاکید کرد: ملک سلمان که اصولا چیزی حالیش نیست و کنترلی بر اعمال خودش ندارد چرا که فراموشی دارد بنابراین وضعیت کشور عربستان در دست یک جوانی به نام محمد بن سلمان افتاده که کارهای احمقانه ای انجام می دهد.وی تصریح کرد: با وجود چنین ساختاری عربستان مدعی است که مراسمی با چنین ابعادی را می تواند میزبانی کند در حالی که می بینیم تاکنون نتوانسته است.


بازی جدید احمدی نژادی ها

در حالی که محمود احمدی نژاد به اعتقاد قاطبه شخصیتهای سیاسی اصولگرا و اقشار مختلف مردم، رفتارهای بارز خلاف مشی و دیدگاه رهبرمعظم انقلاب انجام داده است، عده ای سعی می کنند با مطرح کردن شعارهای جدید، بازی سیاسی تازه ای را طراحی کنند.تصویر زیر که شعاری را بر یک پوستر نشان می دهد(دکتر...آقا...تنهاست)، نشان از بازی جدیدی است که جریان احمدی نژاد آن را به راه انداخته است. این پوستر در مراسم روزعرفه در یک مسجد در منطقه14تهران با حضور احمدی نژاد رونمایی شده است.


تلاش برادر هاشمی برای تطهیر آل سعود/ نظر آیت الله مکارم در مورد تار موی زن/ وعده احمدی نژاد برای پایان دوره مال مردم خوری/ آل سعود گندش را از بی‌کفایتی درآورده/ شیوه جدید فروش خودروی داخلی!شیوه جدید فروش خودروی داخلی!




تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل