بازدید 6738
نماینده دائم ایران در آژانس انرژی اتمی:

اجازه ورود هیچ بازرسی به پارچین داده نشد

نماینده دائم ایران در آژانس انرژی اتمی گفت: به هیچ بازرسی اجازه ورود به پارچین برای نمونه‌برداری یا نظارت بر نمونه‌برداری را نداده ایم.
کد خبر: ۵۳۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ 21 September 2015
نماینده دائم ایران در آژانس انرژی اتمی گفت: به هیچ بازرسی اجازه ورود به پارچین برای نمونه‌برداری یا نظارت بر نمونه‌برداری را نداده ایم.

به گزارش ایلنا رضا نجفی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: با توجه به انتشار خبری  به نقل از رویترز (صهیونیستی- کانادایی) مبنی بر اینکه نمونه‌ها با حضور بازرسان آژانس گرفته شده٬ اول اینکه خبر منتشر شده به نقل از رویترز کاملا تکذیب می‌شود.

نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه داد: ما به هیچ بازرس آژانس اجازه ورود به سایت پارچین برای نمونه‌برداری یا نظارت بر نمونه‌برداری را نداده ایم و  نمونه‌ها را خودمان برداشتیم.

نجفی افزود: این جزو خطوط قرمز است و هیچ بازرسی حق ورود به یک سایت نظامی برای بازرسی را ندارد. ضمن اینکه بازدید آمانو و معاونش هم یک بازدید عمومی و تشریفاتی بود و تجهیزاتی نداشتند؛ حتی گوشی تلفن.

نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خاطرنشان کرد: این بازدید چند دقیقه بیشتر طول نکشید. فقط در همین حد که ببینند آنجا هیچ چیز مشکوکی نیست و ادعاها در مورد آنجا کاملا غلط است.

خاطرنشان می شود آمانو نیز پس از بازگشت به وین گفته بود که نمونه‌برداری از پارچین با نقش‌افرینی ایران بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل