بازدید 7062

شبکه‌های اجتماعی، علت ۵۰ درصد طلاق‌ها

حجت الاسلام قریشی با اشاره به رشد وقوع طلاق در بین زوج ها به ویژه زوج های جوان کشور اضافه کرد: نزدیک به نیمی از این طلاق ها به خاطر شبکه های اجتماعی است و این امر همواره خانواده های ما را تهدید می کند.
کد خبر: ۵۳۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 19 September 2015
حجت الاسلام قریشی با اشاره به رشد وقوع طلاق در بین زوج ها به ویژه زوج های جوان کشور اضافه کرد: نزدیک به نیمی از این طلاق ها به خاطر شبکه های اجتماعی است و این امر همواره خانواده های ما را تهدید می کند.

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: افزایش استفاده ناآگاهانه از شبکه های اجتماعی تلفن همراه نگران کننده است و این شبکه ها در روابط اجتماعی و خانوادگی بسیاری از مردم تاثیر نامناسب دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی عرصه های مختلف را برای نفوذ در بین مردم کشورمان مورد توجه قرارمی دهند که عرصه بازی های رایانه ای و شبکه های اجتماعی نیز یکی از این موارد مهم است.

وی با اشاره به رشد وقوع طلاق در بین زوج ها به ویژه زوج های جوان کشور اضافه کرد: نزدیک به نیمی از این طلاق ها به خاطر شبکه های اجتماعی است و این امر همواره خانواده های ما را تهدید می کند.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن، بازی های رایانه ای و مبتنی بر تلفن همراه نیز در بین مردم و جوانان ما بسیار رشد یافته ولی باید بدانیم که این بازی ها کودکان، نوجوانان و جوانان ما را به طرف بی بندوباری سوق می دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: در حالی این بازی ها بدون قید و بند در اختیار جوانان ما قرار می گیرد که بسیاری از آنها در کشورهایی نظیر آمریکا و رژیم صهیونیستی ممنوع هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار منویات بسیار مهمی داشتند که وظیفه آحاد مردم، مسوولان و نیروهای مسلح است که به صورت دقیق به آنها عمل کنند که در این صورت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل همه تهدیدها شکست ناپذیر خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهمترین بخش های فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش برای جلوگیری از تضعیف نظام و انقلاب بود که همه ما وظیفه داریم در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشیم.
وی به اهمیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور پرداخت و اضافه کرد: این امر در فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز وجود داشت و باید این ارزش گذاری در کشور به خوبی لحاظ شود.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری به موضوع حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی و عدم توجه برخی ممالک اسلامی در این خصوص اشاره کرد و ادامه داد: وظیفه همه مسلمانان این است که دررابطه با اشغال قبله اول خود حساسیت داشته باشند و بدانند که اگر رژیم صهیونیستی بتواند تمامی کشورهای اسلامی را غصب می کند که در مقابله با این امر هوشیاری ما الزامی است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان اظهار کرد: مستحب است در این روز مومنان قربانی کرده و گوشت آن را بین مردم به ویژه مستمندان توزیع کنند ولی باید توجه داشت که اجرای این کار در معابر ناخوشایند بوده و می توان با استفاده از توان کشتارگاهها این امر را انجام داد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها