بازدید 4536

طلب دلاری پرسپولیس از AFC چقدر است؟!

وزارت ورزش و شخص محمود گودرزی هم تا جایی به حمایت همه جانبه از او ادامه می دهند و در صورت ناتوانی وی در اداره باشگاه، پای خود را از ضعف های وی کنار خواهند کشید
کد خبر: ۵۳۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 14 September 2015

در اوضاع و احوال وخیم اقتصادی دولت ، وزارت ورزش پولی برای تزریق به پرسپولیس ندارد و تا امروز هم سرپرست غیرفوتبالی قرمزها که از سوی وزیر ورزش در راس این باشگاه گمارده شده هم از جذب کوچکترین حامی مالی ناتوان بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، اسپانسرها یکی یکی در مذاکره با مسئولان وزارت ورزش به دلیل شروط نامتعارف و عجیب منصرف می شوند و باشگاه درمقابل جذب کمک های افراد متمول هم موضع عجیبی دارد. در این شرایط هیچ راه دیگری برای تامین منابع مالی در پرسپولیس نمانده جز دریافت و نقدکردن طلب های این باشگاه پرهوادار... در چنین موقعیت بحرانی، علی اکبر طاهری رفیق وزیر ورزش و سرپرست باشگاه پرسپولیس به مالزی سفر می کند تا بتواند از تنها راه باقیمانده، پولی به رگ های پرسپولیس تزریق کند.

هدف طاهری در این سفر جلب نظر مساعد مقامات کنفدراسیون آسیا برای پرداخت درآمدهای پرسپولیس از محل حضور بازیکنانش در جام جهانی که خردادماه سال پیش در برزیل برگزار شد و همین طورسهم این باشگاه بابت حضور در فصل رو به پایان لیگ قهرمانان آسیا به این تیم تعلق دارد ، است.

طاهری برای حفظ صندلی مدیریت خودش در پرسپولیس هم که شده ناچار است دراین سفر فشرده، موفق باشد چون در بازگشت با پیگیری مجدد لیگ برتر و اعتراضات بازیکنان و حتی مربیان مواجه خواهد شد.  او می خواهد در رایزنی با مسئولان AFC دست پر به ایران بازگردد تا حداقل تا چند ماه نفس راحتی بکشد. او می داند که وزارت ورزش و شخص محمود گودرزی هم تا جایی به حمایت همه جانبه از او ادامه می دهند و در صورت ناتوانی وی در اداره باشگاه، پای خود را از ضعف های وی کنار خواهند کشید. 

گفته می شود مجموع رقم این مطالبات حدود 300 هزار دلار است که به خاطر پابرجا بودن تحریم های مربوط به انتقال پول و ارز به ایران ، تا امروز قابل وصول نبوده است. به نظر سرپرست پرسپولیس به هر حال یک میلیارد تومان هم مبلغ مناسبی برای ساکت کردن موقتی صدای اعتراضات است هر چند این اعداد در مقابل معوقه های باشگاه هیچ است ولی می تواند برای مدتی کوتاه پرسپولیس را سرپا نگه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل