بازدید 6718
۱

کلاهبرداری میلیاردی یک ایرانی در دوبی از فوتبالی ها

کد خبر: ۵۳۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 12 September 2015

در روزهايي كه آگهي‌هاي ماهواره‌اي سرمايه‌گذاري در دوبي و كشورهاي همسايه را جار مي‌زدند و سرمايه‌دارها را وسوسه مي‌كردند در حاشيه خليج فارس يا تركيه ملك بخرند، خيلي‌ها به مردم ايران هشدار دادند فريب اين آگهي‌ها را نخورند و حواس‌شان جمع باشد اما با اين وجود، برخي هموطنان وسوسه شدند و پول بي‌زبان را به پاي اين آگهي‌دهندگان ريختند و نتيجه‌اش شد مال باختگي!

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از خبرآنلاین، در صف اين مالباخته‌ها چند چهره سرشناس فوتبال هم به چشم مي‌خورند. یکی از مسئولان پیشین تیم ملی و فدراسیون فوتبال، دو ستاره سابق تیم ملی ؛ ستاره‌هاي سابق فوتبال كه الان مربي شده‌اند و البته تیم های شان هم خوب نتیجه می گیرد. دو لژیونر پیشین ایرانی در لیگ امارات و ... كه سابقه بازي در ليگ امارات را دارند و..! همگی 3 سال پيش فريب يك شركت ايراني فعال در دبي را مي‌خورند و مبالغي از پانصد ميليون تومان تا يك ميليارد تومان به اين شركت مي‌پردازند تا در پروژه يك برج 64 طبقه سرمايه‌گذاري كنند. آنها واحدهاي 250 متري تا 400 متري را به خيال خود پيش‌خريد مي‌كنند. اين ستاره‌ها كه با احتساب مقام مسئول فوتبال تعدادشان به 10 نفر مي‌رسد، مبالغ مورد نظر شركت را طبق ماكتي كه مي‌بينند، طي چند قسط مي‌پردازند اما خبري از اين پروژه نمي‌شود و آن شخص ايراني كه از آنها براي ساخت برج 64 طبقه پول گرفته بود، متواري مي‌شود. شركت ايراني اين شخص كه متهم به كلاهبرداري است، اعلام ورشكستگي مي‌كند و اين ستاره‌ها و چهره‌هاي سرشناس فوتبال هم چاره‌اي برايشان نمي‌ماند جز اينكه وكيل بگيرند و پيگير اين شكايت شوند.


اين ستاره‌ها كه مبالغ قابل توجه‌اي در قالب دينار و دلار به كلاهبردار فراري و شركت ورشكسته او پول دادند، در اين چند سال خيلي بي‌سروصدا پيگير پرونده بودند و حالا هم وكيل خود را به دبي فرستاده‌اند تا پرونده شكايت عليه يك شركت اماراتي كه حامي شركت ساختمان‌سازي ورشكسته بوده را به جريان بيندازد.


وكيل اين چهره‌هاي مالباخته در تلاش است شركت اماراتي را مجاب كند خسارت سرمايه‌گذاري آنها در شركت ورشكسته ايراني را بپردازد چون آنها به اعتبار همين شركت و بانك‌هاي اماراتي حاضر به سرمايه‌گذاري در پروژه ناكام 64 طبقه‌اي شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
باد اورده را باد میبره. وقتی یک مهندس پس از سالها زحمت کشیدن سال حدود 50 مییون درامد داره و یک فوتبالیست قراردادهای چند صد میلیونی و میلیادی داره و دریافتیهاشون هم اکثرا هم از کارخانه ها و شرکتهای دولتی یا به عبارتی بیت المال هست بایدم اینطوری به باد بدن پولشون را.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار