بازدید 6673

3 فرصت باقیمانده فرنگی کاران ایران برای سهمیه المپیک

کشتی فرنگی ایران در سه مرحله گزینشی قاره آسیا در آستانه قزاقستان، دو گزینشی بین‌المللی تعیین شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی در مغولستان و ترکیه می‌تواند سه سهمیه دیگر را برای شرکت در المپیک 2016 برزیل را کسب کند
کد خبر: ۵۳۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۷ 11 September 2015

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی لاس وگاس پایین تر از حد انتظار ظاهر شد و تنها توانست در وزن های 98، 85 و 75 کیلوگرم سه سهمیه المپیک ریو کسب کند و برای تصاحب سه سهمیه باقی مانده، ملی پوشان باید به مسابقات گزینشی بروند.

به گزارش تابناک ورزشی، در مجموع در این رقابت ها درشش وزن المپیکی(به جز اوزان 71 و80 کیلوگرم) 36 نفر سهمیه المپیک را به دست آوردند که روسیه و آذربایجان در چهار وزن سهمیه المپیک را کسب کردند و ایران و اوکراین در سه وزن به این مهم دست یافتند.

بدین ترتیب کشتی فرنگی ایران در سه مرحله گزینشی قاره آسیا در آستانه قزاقستان، دو گزینشی بین‌المللی تعیین شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی در مغولستان و ترکیه می‌تواند سه سهمیه دیگر را برای شرکت در المپیک 2016 برزیل را کسب کند.البته تعداد سهمیه‌های قطعی در مراحل دوم تا چهارم نهایی نشده و اعداد درج شده در داخل پرانتز مربوط به المپیک لندن است و باید برای قطعی شدن نتایج منتظر اعلام قطعی اتحادیه جهانی کشتی ماند.

مراحل کسب سهمیه کشتی فرنگی المپیک برزیل و زمان برگزاری مسابقات

مرحله اول: مسابقات جهانی 2015 لاس‌وگاس آمریکا (6 نفر اول هر وزن سهمیه می‌گیرند) (16 تا 21 شهریور 94)

مرحله دوم: مسابقات قاره‌ای (2 نفر برتر هر وزن) (27 تا 29 اسفند 94)

 مرحله سوم: مسابقات بین‌المللی فاز اول گزینشی المپیک (3 نفر برتر هر وزن) ( 2 تا 4 اردیبهشت 95 در اولانباتار مغولستان) کشتی‌گیرانی که پیش از این سهمیه المپیک گرفته‌اند حق حضور در این مسابقات را ندارند.

 مرحله چهارم: مسابقات بین‌المللی فاز دوم گزینشی المپیک (2 نفر برتر هر وزن) (16 تا 18 اردیبهشت 95 در استانبول ترکیه) کشتی‌گیرانی که پیش از این سهمیه المپیک گرفته‌اند حق حضور در این مسابقات را ندارند.

اسامی کشورها با توجه به تعداد سهمیه کسب شده در مسابقات لاس وگاس

چهارسهمیه: روسیه - آذربایجان

سه سهمیه: ایران - اوکراین

دو سهمیه: کوبا - بلاروس - ارمنستان - قزاقستان - آمریکا

یک سهمیه: کره شمالی- قرقیزستان - آلمان - کره جنوبی - صربستان - الجزایر – دانمارک- فنلاند- ازبکستان - مجارستان - رومانی - بلغارستان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها