بازدید 8326

کشتی آزاد قهرمانی جهان/ قاتل قهرمان المپیک حریف محمدی درنیمه نهایی

کد خبر: ۵۳۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰ 11 September 2015

نخستین نماینده کشتی آزاد ایران در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در دومین مصافش در لاس وگاس آمریکا مقابل حریف قدرتمند کوبایی به پیروزی دست یافت تا به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یابد.

به گزارش تابناک ورزشی، سید احمد محمدی در وزن 65 کیلوگرم که 47 کشتی گیر در آن وزن کشی کرده‌اند، در دور اول با نتیجه 12 بر صفر (با ضربه فنی) مقابل داوید هابات از اسلوونی به پیروزی دست یافت و راهی دور دوم شد. وی در این مرحله با فرانکلین مارین کاستیلو حریف آماده کوبایی مبارزه کرد که با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد. محمدی در تایم اول یک بر صفر پیروز شد و تایم دوم را با نتیجه 5 بر صفر به سود خود پایان داد.

کشتی گیران مجارستان، ترکیه و آمریکا، طغرل عسگراف آذربایجانی، داوید صفریان از ارمنستان به همراه کشتی گیرانی از قرقیزستان، گرجستان و قزاقستان نفراتی هستند که محمدی باید با آنها درصورت حضور در نیمه نهایی برای فینالیست شدن مبارزه کند.

در وزن 65 کیلوگرم که 47 کشتی گیر وزن کشی کرده اند، محمدی در دور اول با نتیجه 12 بر صفر (با ضربه فنی) مقابل داوید هابات از اسلوونی به پیروزی دست یافت و راهی دور دوم شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 6 بر صفر فرانکلین مارین کاستیلو از کوبا را شکست داد و به دور بعد رفت. محمدی در یک کشتی نزدیک و سنگین در دور سوم هم با نتیجه 5  بر 4 از سد برنت مت کالف، قهرمان بازی های پان امریکن از آمریکا گذشت و راهی مرحله بعد شد تا امتیازگیری اش برای رده بندی تیمی حتمی شود. 

وی در این دیدار مقابل گئورگی بوچار از رومانی نفر پنجم بازی های اروپایی سال 2015 با نتیجه 6 بر یک به برتری دست یافت، تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل تیم ایتالیا دارنده مدال برنز جهان برود. چامیزو در یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر 5 از سد طغرل عسکراف قهرمان المپیک از آذربایجان گذشت.


کشتی آزاد قهرمانی جهان/ قاتل قهرمان المپیک حریف محمدی درنیمه نهایی

از حوادث مهم دیگر این وزن می توان به پیروزی فرانک چامیزو، کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا و نایب قهرمان بازی های اروپایی در یک شانزدهم نهایی با نتیجه 4 بر3 مقابل ماگومدمراد گادجی یف، کشتی گیر روسی الاصل لهستان اشاره کرد.

در دیگر حادثه مهم این وزن دیدار جذاب و دیدنی طغرل عسگروف، دارنده مدال طلای المپیک لندن از آذربایجان با داوید صفریان، قهرمان 2013 جهان از ارمنستان با نتیجه 8 بر 2 به سود عسگروف به پایان رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی