بازدید 3629
کواچ برکنار شد، کرانچاروبرانکو گزینه شدند

رقابت سرمربیان فعلی وگذشته پرسپولیس برای سرمربیگری کرواسی

شوکر در مورد گزینه جانشینی کواچ اعلام کرد هدفش انتخاب مربی بومی است. او عنوان کرد: در شرایطی نیستیم که پول خود را از پنجره به بیرون پرتاب کنیم. استخدام یک مربی بزرگ تضمین کننده موفقیت نیست. من دنبال یک مربی وطنی هستم.
کد خبر: ۵۳۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 09 September 2015

با اخراج نیکو کواچ از پست سرمربیگری تیم ملی کرواسی ، راه برای حضور احتمالی برانکو ایوانکوویچ روی این نیمکت مهم هموار شود. فدراسیون فوتبال کرواسی چهارشنبه اعلام کرد نیکو کواچ بعد از2 سال همکاری دیگر مسوولیتی در تیم ملی بزرگسالان این کشور ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، داوور شوکر، ستاره معروف اسبق تیم ملی کرواسی وباشگاه رئال مادرید که ریاست فدراسیون فوتبال این کشور را بر عهده دارد، در مصاحبه‌ای اظهار داشت: با نیکو کواچ صحبت کردیم و در نهایت به جمع‌بندی رسیدیم با او قطع همکاری کنیم. او نیز با فروتنی این تصمیم را پذیرفت و به آن احترام گذاشت.

براساس اظهارات شوکر، روبرت کواچ برادر نیکو که با وی به عنوان دستیار کمک می‌کرد هم از این مقام کنارگذاشته شد. شوکر در مورد گزینه جانشینی کواچ اعلام کرد هدفش انتخاب مربی بومی است. او عنوان کرد: در شرایطی نیستیم که پول خود را از پنجره به بیرون پرتاب کنیم. استخدام یک مربی بزرگ تضمین کننده موفقیت نیست. من دنبال یک مربی وطنی هستم.

این مقام برابر خبرنگاران از نام بردن گزینه‌ای خودداری کرد؛ اما با توجه به اظهارات چند روز گذشته برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس تهران مبنی بر این که برای این پست مورد توجه است،‌ به نظر می‌رسد شانسی جدی برای کسب پست سرمربیگری تیم کشورش دارد. همچنین برخی رسانه‌ها از جمله یک سایت معتبر کرواسی امروز از زلاتکو کرانچار، سرمربی اسبق پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان که در الاهلی قطر کار می‌کند،‌ به عنوان گزینه احتمالی نام بردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل