بازدید 1284

قلعه‌نويي: خوشحالم كه دينم را به استقلال ادا كردم

کد خبر: ۵۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۱ 26 June 2009
سرمربي سابق تيم فوتبال استقلال تهران گفت: خوشحالم كه دينم را به اين تيم ادا كردم.

به گزارش فارس؛ امير قلعه نويي در خصوص وضعيت تيم ملي و سپاهان اظهار داشت: متاسفانه عادت بدي داريم و هر فردي را كه به تيم ملي مي‌آوريم ابتدا تعريف مي‌كنيم و اگر نتيجه نگيرد او را مي‌كوبيم كه اين مسئله در اشتباه است.

وي ادامه داد: بهتر است ابتدا كه مي‌خواهيم سرمربي تيم ملي را انتخاب كنيم مطالعات لازم را داشته باشيم تا كار به روزي نكشد كه بخواهيم او را در اتاق چهار ديواري زنداني كنيم.

قلعه‌نويي خاطرنشان كرد: فوتبال همين است. اسپانياي پرآوازه از آمريكا شكست خورد كه كمتر كسي تصور آن را مي‌كرد. آيا اين طور كه مربيان ما را تخريب مي‌كنند با سرمربي اسپانيا نيز اين‌طور برخورد مي‌شود؟ پس معلوم است بعضي اوقات فقط به دنبال تخريب هستيم.

اين مربي در خصوص وضعيت سپاهان گفت: خوشبختانه وضعيت خوبي داريم و من از هيات مديره و مديرعامل باشگاه بابت امكاناتي كه در اختيار ما گذاشته‌اند تشكر مي‌كنم. هفته سوم و چهارم بدنسازي خود را در تركيه دنبال خواهيم كرد تا بتوانيم در ليگ برتر به نتايج دلخواه برسيم.

وي افزود: مردم اصفهان با استقبال پرشورشان در تمرينات ما را شرمنده كردند و واقعا اگر ايرادي در سپاهان پيدا شود فقط به خاطر من است.

سرمربي سپاهان يادآور شد: با عزيز محمدي، رئيس سازمان ليگ برتر در خصوص آينده صحبت كردم و متوجه شدم كه تا نيم فصل هيچ‌كدام از بازي‌ها به تعويق نمي‌افتد.

قلعه‌نويي درباره استقلال خاطرنشان كرد: قبل از اينكه به استقلال بروم در كشاورز فعاليت مي‌كردم كه با درخواست فتح‌ا... زاده براي پيوستن به استقلال مواجه شدم اما قبول نكردم. سپس در استقلال اهواز نيز كه شرايط خوبي نداشتم باز هم از من خواسته شد كه به استقلال بروم اما من در هر دو تيم پايبند قراردادم بودم.

وي اظهار داشت: الان هم با همه وجودم در خدمت سپاهان هستم و به قراردادم پايبندم. 22 سال است براي استقلال زحمت كشيدم و هميشه اين تيم در قلب من جا دارد و برايش آرزوي موفقيت مي‌كنم.

قلعه‌نويي ادامه داد: افتخار مي‌كنم كه قهرمان ليگ برتر فصل گذشته هستم و با لطف خدا دو جام معتبر را براي تيمي كه در قلب من جا دارد كسب كرده‌ام. بدهي من فقط به مردم است چون خيلي‌ها پس از رفتنم از استقلال حرف درآوردند كه من بازيكناني را از آبي‌پوشان در فصل جاري جدا كرده‌ام تا به استقلال آسيب برسانم.

سرمربي سابق استقلال تاكيد كرد: لطفا بگوييد كه 6 عمل جراحي به خاطر اين تيم انجام دادم. من به گفته ديگران در مورد استقلال هيچوقت اهميت نمي‌دهم و الان خوشحال هستم كه وقتي سوار هواپيما يا اتوبوس مي‌شوم مردم قبول مي‌كنند كه من دينم را به آبي‌پوشان ادا كردم.

وي خاطرنشان كرد: براي استقلال هميشه آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم اين تيم كه هميشه در قلب من جا دارد موفق باشد. اما من الان سرمربي سپاهان هستم و به دنبال اين هستم كه دينم را به اين تيم و مردم شريف اصفهان ادا كنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار