بازدید 5373

وایت: بزرگان آسیا هم برای بُردن به آزادی نمی‌روند چه رسد به گوام

کد خبر: ۵۲۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶ 06 September 2015

گری وایت، سرمربی جوان و البته خوش‌ صحبت گوام تا پیش از دیدار با ایران ضمن احترام به این تیم و سرمربی‌اش، برای تیم ملی ایران کُری‌خوانی زیادی کرده بود که این موضوع جذابیت‌های زیادی را به مسابقه بخشیده بود.

سرمربی انگلیسی تیم ملی گوام که تیمش هفته گذشته با سفر به تهران در دیدارمقابل ایران با 6 گل مغلوب شد، گفت: تحت تاثیر مهمانوازی و مهربانی مردم ایران قرارگرفتم و مدت زمان کوتاهی که در ایران بودم و با توجه به اطلاعاتم از این کشور باید اعتراف کنم که ایران کشور زیبایی است. در واقع بازیکنانم نیز همین حس من را داشتند و از سفر به ایران لذت بردند اگر چه بازی را با 6 گل به ایران واگذار کردیم.

وایت اظهار داشت: قبل از شروع مسابقه گفته بودم که بازی کردن در ورزشگاه آزادی کار راحتی نیست. تیم ملی ایران از قطب‌های مطرح فوتبال آسیاست و به جرأت می توانم بگویم که تک تک بازیکنان این تیم از بهترین‌های قاره آسیا هستند. ایران مقابل گوام مستحق این پیروزی سنگین بود. به خوبی مشخص بود همه بازیکنانی که برای ایران در میدان حضور داشتند و حتی تعویضی‌های این تیم نیز برای این دیدار انگیزه بالایی داشتند. فراموش نکنید گوام با تیم ملی ایران در آزادی بازی کرد، ورزشگاهی که حتی قوی‌ترین تیم‌های آسیا نیز اینجا برای بردن به میدان نمی‌روند!

وی در پاسخ به اینکه عملکرد کدام بازیکن ایران را پسندید؟ گفت: اشکان دژاگه بازیکن بسیار تأثیرگذاری بود و عملکرد خوبی را به نمایش گداشت. همچنین تیموریان نیز به عنوان کاپیتان بازی خوبی را انجام داد اما از بین همه نفرات تیم ملی ایران، من سبک بازی سردار آزمون را پسندیدم. او خیلی توانمند و با استعداد است. پس از مسابقه او را صدا زدم و به مهاجم تیم ملی ایران گفتم اگر من یک روز مربی یک تیم بزرگ شوم حتما تو را می‌خرم و به تیم خود می برم.

سرمربی جوان گوام درباره شهرت کی‌روش گفت: من کی روش را از دوران جوانی می شناختم و همواره به سبک و سیاق او علاقمندم. بعد از بازی نیز با او صحبت کردم. او واقعا یک مربی بزرگ است و کارنامه درخشانی دارد. علاقمندم که وقتی تیم ملی ایران به گوام آمد همراه با کی روش ضیافتی داشته باشم و سر یک میز با او نشسته و از تجاربش استفاده کنم. امیدوارم که روز به روز به موفقیت‌های کی‌روش در فوتبال جهان اضافه شود.

وی درباره هموطنش استفان کنستانتین که اکنون سرمربی تیم هند است ، گفت: این مربی را می‌شناسم. او هم مثل من انگلیسی است هرچند تجربه بالایی در فوتبال دارد. او در بازگشت دوباره به هند توانسته در یک دوره زمانی کوتاه دوباره تیم ملی هند را متحول کند و حالا هم می‌دانید که تیمش را به خوبی برای رویارویی با ایران آماده کرده است. هند آماده دیدار با ایران است اما باید واقعیت را بگویم که ایران قوی تر از هندوستان است و بازی سختی در انتظار تیم میزبان خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر