بازدید 3372
دستور جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس را رییسش هم نمی داند!

صاحب طرح اعانه پنج هزارتومنی،مدیرعامل می شود؟

طرح کمک مردمی توسط کانون هواداران دنبال می شود و باشگاه درصدد اجرای آن نبود(!) زمانی هم ما رفتیم و60 هکتار زمین برای پرسپولیس گرفتیم. حتی مجوز تاسیس چاه و یک مگاوات برق هم دریافت شد. معاون رییس جمهور هم آمد و کلنگ تاسیس یک ورزشگاه را زد اما مدیران بعدی هیچ کاری انجام ندادند و دیگر خودمان هم نفهمیدیم آن زمین چه شد.
کد خبر: ۵۲۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 05 September 2015

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که نفر اول تصمیم گیرنده در جلسات هیات مدیره به حساب می آید، از موارد دستور این جلسه بی اطلاع است!

به گزارش تابناک ورزشی، جعفر کاشانی در ارتباط با این که در جلسه فردای هیات مدیره قرمزها، درباره دو موضوع مهم یعنی انتخاب اسپانسر و مدیرعامل تصمیم گیری خواهد شد، گفت: دستور جلسه درحال حاضر مشخص نیست و فردا ارائه خواهد شد. اما پیش از این و در جلسه قبلی صحبتی درباره انتخاب مدیرعامل یا این که در این جلسه بخواهیم درباره آن تصمیم گیری کنیم، نشده بود.

رییس هیات مدیره پرسپولیس درباره ادامه طرح دریافت کمک های مردمی خاطرنشان کرد: این طرح توسط کانون هواداران دنبال می شود و باشگاه درصدد اجرای آن نبود(!) من اعتقاد دارم هرکاری باید پایدار باشد. کسب درآمد به واسطه هواداران راه های خاص خود را دارد. ما باید در وهله اول سازمان هواداران داشته باشیم که دو گروه هواداران خاص و عام در آن سازماندهی می شوند. زمانی که من فوتبال بازی می کردم، هواداران خودجوش جمع می شدند و چند نفر از آن ها هزینه ها را به عهده می گرفت و برای هر بازی ده اتوبوس همراه ما می شد ولی الان شرایط فرق کرده است. هواداران خاص در هر زمانی می توانند به کمک باشگاه های محبوب خود بیایند ولی استفاده از هواداران عام راههای خاص خود را دارد که باید روزی باشگاه شویم تا آن ها را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: سال هاست درفشی فر در اختیار پرسپولیس قرار دارد اما کدام مدیر آمد و در این مجموعه آجری روی آجر گذاشت. اگر هر مدیری که می آید یک حرکت مثبت در آن مجموعه انجام دهد؟ اکنون پرسپولیس خوابگاه و رستوران اختصاصی خود را در آنجا داشت. من باید بازهم بگویم خدا پدرومادر دادکان را رحمت کند که همین ساختمان اداری را در اختیار باشگاه گذاشت اما یک نفر نمی آید بگوید این ساختمان برای امروز کوچک است و مکان بزرگ تری را در اختیار پرسپولیس بگذارد.

کاشانی در خاتمه تصریح کرد: زمانی هم ما رفتیم و60 هکتار زمین برای پرسپولیس گرفتیم. حتی مجوز تاسیس چاه و یک مگاوات برق هم دریافت شد. معاون رییس جمهور هم آمد و کلنگ تاسیس یک ورزشگاه را زد اما مدیران بعدی هیچ کاری انجام ندادند و دیگر خودمان هم نفهمیدیم آن زمین چه شد. امیدوارم روزی برسد که این رویه تغییر کند. ما یک بار استارت این کار را زدیم و باز هم حاضریم چنین حرکتی را شروع کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر