بازدید 4736

واکنش به کودتا درهیات مدیره سپاهان برای آوردن قلعه نویی!

کد خبر: ۵۲۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸ 05 September 2015

به گزارش تابناک ورزشی، واکنش همراه با تایید ضمنی مدیرعامل زردهای اصفهان باعث شده شایعات درباره اختلاف در این باشگاه و احتمال برکناری حسین فرکی جدی تر شود. همه این حواشی در حالی به رسانه ها درز کرده که سپاهان فعلا با اقتدار به صدرنشینی در لیگ برتر ادامه می دهد و به نظر می رسد با یکی دو نتیجه ناطلوب که در فوتبال اصلا غیر منتظره نیست، این تضادها در راس باشگاه اصفهانی تشدید شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در رابطه با اینکه گفته می شود کفعمی عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان مخالف حضور فرکی در راس کادرفنی باشگاه سپاهان است و حتی در تلاش است قلعه نویی را جایگزین او کند، اظهار داشت: اصلا این طور نیست. بنده یک سر سوزن هم در رابطه با این حرف ها رودربایستی ندارم.  کفعمی و فرکی از دوستان قدیم یکدیگر هستند و هرگز کفعمی مخالف حضور فرکی در سپاهان نیست. البته فقط مقداری بحث کاری و اختلاف نظر بین آنها وجود دارد که این هم خارج از حیطه کاری سپاهان ، درهمه جا این گونه مسائل وجود دارد.

باقریان خاطرنشان کرد:کلیه اعضای هیات مدیره از عملکرد فرکی رضایت کامل دارند و از او حمایت کرده و می کنند. حتی در جلسه دوشنبه هفته گذشته هیات مدیره فرکی  حضور یافت و در رابطه با جانشین حاج صفی هم نقطه نظرات خود را بیان کرد. اصغر باقریان در رابطه با تکلیف شیمبا و پادوانی دو بازیکن خارجی تیم سپاهان اظهار داشت: لایحه باشگاه سپاهان روز  سه شنبه هفته گذشته به دادگاه بین المللی ورزش ارائه شد.معمولا یک هفته پس از نامه ارسالی ما طول می کشد تا تکلیف این دو بازیکن مورد بررسی دادگاه بین المللی ورزش قرار گیرد و بنابراین به احتمال زیاد طی یکی، دو روز آینده به ما جواب خواهند داد تا ما تکلیف خود را بدانیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر