بازدید 3901
۳

پاسخ فرکی به کی روش: ناراحتی برو اما توهین نکن

کد خبر: ۵۲۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 05 September 2015

گزینه سابق سرمربیگری تیم ملی که اوایل سال جاری به عنوان جانشین کی روش در رسانه ها مطرح بود، به صحبت های تند سرمربی تیم ملی واعلام آمادگی اش برای خروج از ایران پاسخ داد:« همیشه موافق کی‌روش بوده و هستم. اتفاقاً الان نسبت به گذشته که بحث‌هایی درمورد من برای تیم ملی بود می‌توانم راحت‌تر صحبت کنم.»

به گزارش تابناک ورزشی، حسین فرکی گفت: اینکه کی‌روش می‌گوید تجار به فوتبال ایران کمک کنند برای مملکت ما یک توهین است و این هم مثل پرسپولیس است که می‌خواهد با کمک‌های مردم پول جمع کند و همه به آن اعتراض می‌کنند. اول که می‌گویند مردم به پرسپولیس کمک کنند و سپس هم می‌گویند تجار به تیم ملی باید کمک کنند! این صحبت‌ها هیچ وقت سابقه نداشته و نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد. کی‌روش را به عنوان یک فرد حرفه‌ای می‌شناسم که می‌تواند از نظرفنی به تیم ما کمک کند، اما می‌بینیم این مسائل که مطرح می‌شود غیرفنی است و این حرفه‌ای نیست که مطرح کنیم تا یک گروه تجار و پولدار به تیم ملی کمک کند.

سرمربی موفق سپاهان که تیمش به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ ، اکنون صدرنشین مسابقات است در ادامه در جواب به تهدید مرد پرتغالی به رفتن گفت: کی‌روش سال اول نیست که به فوتبال ما آمده و اگر شرایط مساعد نبود، می‌توانست به کار ادامه ندهد. آدم وقتی می‌بیند جایی ناراحت است و شرایط برای ادامه کارش فراهم نیست، دیگر آن را قبول نمی‌کند، اما او مشکلات را می‌دانسته و ادامه فعالیت در تیم ملی را قبول کرده است. مشکلات زمین، امکانات و مدیریت برای امروز و امسال نیست و از 7 سال پیش وجود داشته است. کی‌روش از روزی که آمده بارها انتقاداتی را به این موارد و مشکلات داشته است، اما این مشکلات در دوره ما هم بود و با وجود همه مشکلات تیم ملی را به جام جهانی بردیم. آن زمان هم تحریم بودیم و هیچ تیمی با ما بازی نمی‌کرد. وقتی این مشکلات را می‌دانیم، یک سال یا دو سال کار می‌کنیم و دیگر برای سال سوم، چهارم و پنجم و تا جام جهانی 2018، ادامه کار را قبول نمی‌کنیم. اگر کی‌روش مشکلات را می‌دانسته، پس باید با آن کنار بیاید و باید بداند که این مشکلات باقی می‌ماند و شاید هرگز حل هم نشود. هر کسی این مسئولیت را قبول می‌کند باید این شرایط را هم بداند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
غیر فنی چیه اقای فرکی . خوب باید با لباس های بدرد نخور ال اشپورت تمرین کنند ؟ باید زمین چمنشون خراب باشه تیم ملی مملکت ؟ و هر ایرادی دیگه ای که دارند رو بشنوید اول بعد اینطوری بیا دعوا . حتما آندو هم دروغ میگه امروز هم مصاحبه کرد . واقعا وقتی فدراسیون نمیتونه مثلا لباس رو درست بگیره ، خوب تجار باید بیان کمک کنند . اتفاقا این حرف کروش خیلی درسته و مایه خجالت فدراسیون ...
فركي جان خيلي عزيزي اما اينبار رو اشتباه كردي اولا تو باشگاههاي حرفه اي لزوما رييس باشگاه فوتبالي نيست اما در مورد مشكلات شما هم مي دانيد كه فدراسيون قول مساعدت و همكاري و رفع موانع را مي دهد اما تا چه حد انجام شود خدا مي داند مربيان ايراني به اين مسئله عادت دارند و كم وبيش كنار مي آيند اما اين بنده خدا يه عمر با نظم كاركرده وقت مي بره با نوع نظم ما عادت كنه پس منطقي تر صحبت كنيد
آقای فرکی شما راجع به تیم خودت و کمک باشگاهت به داوران صحبت کن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر