بازدید 3573
۱

دفاع «دندان پوسیده» از یک استقلالی

کد خبر: ۵۲۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 05 September 2015

رضا عنایتی مهاجم فعلی سیاه جامگان مشهد که پیش از این با واژه «دندان پوسیده» از سوی باشگاه استقلال مواجه شده بود، در گفتگو با مهر پیرامون بیانیه این باشگاه علیه میرشاد ماجدی، گفت: این فوتبال بسیار بی‌ارزش است، ما نباید اجازه بدهیم آدم‌های غیرفوتبالی آن را کثیف کنند، نباید بیانیه‌ای علیه میرشاد ماجدی که عضو این خانواده است، نوشته می‌شد.

وی افزود: میرشاد ماجدی متعلق به باشگاه استقلال است و وقتی اتفاقی در یک خانواده رخ می‌دهد، باید درون خانواده حل شود و این خیلی بد است که یکسری آدم‌هایی که چیزی از فوتبال سرشان نمی‌شود، همه چیز را به هم بریزند و همه چیز را به هم ربط دهند.

مهاجم سابق باشگاه استقلال تاکید کرد: اگر پیشکسوتان حرفی می‌زنند، از سر دلسوزی است و نباید این مسائل را مطرح کنند. احترام از همه چیز واجب‌تر است.

عنایتی در مورد تکرار بیانیه که تداعی‌گر واژه «دندان پوسیده» بود، گفت: من در مورد خودم نمی‌خواهم صحبت کنم، اگر امیر قلعه‌نویی، علی پروین، علی دایی یا علی منصوریان در مورد آدم صحبت کنند، آن حرف‌ها به دلیل اینکه این دوستان فوتبالی هستند، مهم است. اما وقتی غیرفوتبالی‌ها صحبت کنند، اهمیتی ندارد و من جوابی نمی‌دهم.

وی در ادامه افزود: وقتی این دسته از آدم‌ها در مورد پیشکسوتان صحبت می‌کنند، بهتر است هیچ پاسخی به آنها داده نشود چون حرف‌های آنها مثل تُف سر بالاست و دقیقاً به چشم خودشان برمی‌گردد.

مهاجم سابق باشگاه استقلال تصریح کرد: ما فوتبالی‌ها باید مراقب باشیم که یکسری آدم‌های کوته‌فکر بین ما را بهم نزنند.

عنایتی ادامه داد: اگر کسی که اهل فوتبال است و در این ورزش استخوان خورد کرده، حتی انتقادی داشته باشد، آن را باید به دیده منت گذاشت، ولی یکسری آدم‌ها که دری به تخته‌ای خورد و به هزار دلیل به این فوتبال آمده‌اند، نباید اجازه بدهند که فوتبال را کثیف کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس