بازدید 4238

اجرای رژه سپاه و ارتش 31 شهریور

معاون اجرایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما حامی توافق‌نامه هسته‌ای هستیم اما هیچ نگرانی از این‌که توافق‌نامه در هر مرحله‌ای دچار انفصال شود، نداریم، زیرا ما عوامل جایگزین داریم.
کد خبر: ۵۲۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 05 September 2015
معاون اجرایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما حامی توافق‌نامه هسته‌ای هستیم اما هیچ نگرانی از این‌که توافق‌نامه در هر مرحله‌ای دچار انفصال شود، نداریم، زیرا ما عوامل جایگزین داریم.

سردار حمید اصلانی در حاشیه رزمایش بزرگ اقتدار ثارالله که با حضور یگان‌های منتخب سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در جوار آستان ملک پاسبان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: ایرانیان آمادگی کامل دارند تا برای دفاع از هر یک از مرزها در کشورهای همسایه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا امنیتی ماندگار و پایدار باقی بماند.

وی گفت: رزمایش اقتدار ثارالله در مرحله نخست فقط در بخش امنیتی انجام شد و در حقیقت آنچه که بسیجیان آموزش دیده بودند به منصه ظهور و بروز رساندند.

معاون اجرایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به 31 شهریور سالروز حماسه دفاع مقدس گفت: در رژه 31 شهریور ماه بخشی از توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران توسط ارتش، سپاه پاسداران و بسیجیان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان داشت: رزمایش اقتدار ثارالله در حقیقت به‌دنبال مراحل آموزشی بسیجیان است و اصلی‌ترین پیام آن این است که ما حامی واقعی مظلومان و جزو عوامل قدرت افزای منطقه هستیم.

اصلانی تاکید کرد: ما حامی توافق‌نامه هسته‌ای هستیم اما هیچ نگرانی از این‌که توافق‌نامه در هر مرحله‌ای دچار انفصال شود، نداریم، زیرا ما عوامل جایگزین داریم که بالاترین آن‌ها تکیه بر اقتصاد مقاومتی و بسیجیان سلحشور است.

معاون اجرایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: تاریخ نشان داده است که داعش و تمام جرثومه فساد کفی بر روی آب هستند و تجربه ثابت کرده است که این گروه‌های محکوم به فنا و نیستی هستند و دوام نمی‌آورند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل