بازدید 14511
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

نشانه های اختلال هویت جنسی چیست؟

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 05 September 2015
نشانه های اختلال هویت جنسی چیست؟ هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌ «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

نشانه های اختلال هویت جنسی چیست؟



علت اصلی اختلال هویت جنسی ناشناخته است ، اما چندین نظریه در این باره وجود دارد. این نظریه ها اظهار می کنند که این اختلال ممکن است توسط وراثت (کروموزمها) ناهنجاری ها ، عدم تعادل هورمونها در طی دوران جنینی و رشد کودکی ، نقص هایی در ارتباط بین فردی نزدیک و طبیعی و سرپرستی کودکان و یا به علت ترکیبی از عوامل ذکز شده ایجاد شود.

بیشتر ببینید


چیدمان مدرن خانه های مراکشی

دیزاین مدرن خانه های مراکشی

بیشتر ببینید


گفت وگوی جالب با محمد علی بهمنی، شاعر



جایی خواندم در قطار متولد شده‌اید. همین‌طور است؟

خودم هم شنیده‌ام، ندیده‌ام.  [خنده]

- حالا واقعیت دارد؟

مادر مرا باردار بوده‌اند و در سفری خانوادگی به دزفول و اندیمشک برای ملاقات دایی‌ام که بیمار شده بودند، در قطار متولد می‌شوم. دایی کارمند ثبت احوال بودند و همان مقطعی که آن‌جا بودیم، شناسنامه‌ مرا می‌گیرند تا در آن نوشته شده باشد متولد اندیمشک.

بیشتر بخوانید


پلو قیمه نثار سنتی مجلسی

پلو قیمه نثار سنتی مجلسی

برای آشنایی بیشتر با شیوه پخت این غذای سنتی و نیز مواد اولیه آن اینجا بروید


معایب و علائمی که با ماساژ صورت از بین می روند

21

به نقطه ثابتی در مقابل صورت خیره شوید.حالا دو طرف دهان را به سمت عقب و طرفین بکشید. دندانها بر روی یکدیگر قرار دارند. تا حد امکان دو طرف دهان را عقب بکشید.این تمرین ماساژ را ۳ بار و هر بار به مدت ۷ ثانیه انجام دهید. پس از گذشت چند هفته زمان را به ۱۵ ثانیه برسانید.

بیشتر بخوانید


چگونه برای کودک کلاس اولی خود دلبستگی ایجاد کنیم؟



حالا، پدر و مادرها برای چنین دانش آموزانی چه باید بکنند؟ والدین باید برای فرزند خویش محیط مدرسه را به شکل ساده تعریف نمایند. یعنی دلیل حضور آنان در محیط مدرسه را توضیح دهند و انتظارهایی که در رابطه معلم و شاگردی از آن‌ها می‌رود را بیان کنند. کودک باید حس کند که در زندگی وارد مرحله‌ای جدید شده است، مرحله‌ای که باید استقلالی بیش از گذشته داشته باشد؛ بنابراین در برنامه کودک کلاس اولی باید تغییراتی ایجاد شود. تغیراتی که به حس بزرگ شدن وی کمک کند.
 
بیشتر بخوانید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان