بازدید 12792
منابع لبنانی مدعی شدند

برقراری تماس‌های سطح بالای عربستان با ایران

منابع «جریان 8 مارس» لبنان مدعی برقراری تماس‌هایی بین ایران و عربستان سعودی در سطح مقامات بلندپایه شدند.
کد خبر: ۵۲۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 05 September 2015
منابع «جریان 8 مارس» لبنان مدعی برقراری تماس‌هایی بین ایران و عربستان سعودی در سطح مقامات بلندپایه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع عالیرتبه «جریان 8 مارس» لبنان، امروز شنبه، با بیان اینکه ماه سپتامبر جاری بر خلاف پنج سال آینده برای تحولات سوریه متفاوت خواهد بود، مدعی برقراری تماس‌هایی بین تهران و ریاض شدند.

به گزارش روزنامه «الدیار» لبنان، منابع عالیرتبه جریان 8 مارس تاکید کردند: مقامات سعودی مطمئن شدند که هیچ راه حلی برای تحولات منطقه از یمن گرفته تا عراق و سوریه، با نبرد (نظامی) میسر نخواهد بود و هر گونه تشدیدی در منطقه به نفع آل سعود و متحدانشان نخواهد بود.

به گفته این منابع، بعد از دخالت طرف روسی در تنظیم روابط بین سوریه و عربستان از دروازه امنیت و اطلاعات و مشخص شدن تابعیت برخی از سرکردگان گروه تروریستی داعش از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، تماس‌هایی بین ایران و عربستان در سطوح عالیرتبه برقرار شده است.

این گزارش حاکی است که طرف سعودی تماس‌هایی را با طرف ایرانی و روسی به منظور دستیابی به راه حلی برای (بالا بردن) بهای نفت آغاز کرده و از عدم توانایی در تداوم این وضعیت و بالا بردن سه برابری ظرفیت تولیدشان سخن گفته‌اند ولی طرف ایرانی و روسی بر لزوم دریافت معادل زیان‌هایی که به علت پایین آمدن هدفمند قیمت نفت متضرر شده‌اند، اصرار کردند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر