بازدید 6382

جابه‌جایی ۱۲ پادگان نظامی تا پایان امسال

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تا پایان امسال ۱۲ پادگان در سطح کشور جابه‌جا می‌شود.
کد خبر: ۵۲۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 05 September 2015
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تا پایان امسال ۱۲ پادگان در سطح کشور جابه‌جا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، امیر احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم افتتاح فاز سوم پادگان ثامن الائمه ارتش شمال‌شرق کشور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در حدود 150 میلیارد تومان بودجه برای پادگان‌های مشهد نیاز است، اظهار داشت: از آن‌جا که دولت اعتبار خاصی را در این رابطه ندارد، ارتش مسئول تولید ثروت است که این امر با فروش پادگان‌های سطح شهر و خانه‌های سازمانی محقق می‌شود.

وی روند پیشرفت جابه‌جایی پادگان‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مجموعه دولت و استانداری با نیروی زمینی ارتش همکاری بسیار خوبی داشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: البته در ابتدا و با شروع کار انتقال پادگان، مجموعه دولت و سایر دست‌اندرکاران فعالیت مشترکی نداشتند به همین خاطر کار کُند پیش می‌رفت.

امیر پوردستان با اشاره به اینکه مسئولیت اصلی جابه‌جایی پادگان‌ها برعهده وزارت دفاع است، تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش مسئولیت این مهم را برعهده گرفته است.

وی مدت زمان لازم برای انتقال پادگان‌های مدنظر نیروهای مسلح، دولت و مقام معظم رهبری را 7 سال اعلام کرد و با بیان اینکه تا پایان امسال 12 پادگان در سطح کشور جابه‌جا می‌شود، افزود: برای خراسان‌رضوی ظرفیت‌های عملیاتی خوبی در نظر گرفته شده تا نیروی زمینی استان بتواند مأموریت خود را به شایستگی انجام دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین در ادامه به برخی تهدیدات منطقه‌ای تصریح کرد: بخشی از طالبان با داعش بیعت کرده است.

پوردستان با بیان اینکه نیروهای مسلح متناسب با تهدیدات موجود تمهیدات لازم را در نظر می‌گیرند، افزود: نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات در این موضوع بر تمام حرکت‌ها مشرف هستند. با توجه به قابلیت‌ها و رصد اطلاعاتی کشور، نیروهای مسلح غافلگیر نمی‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار