بازدید 6915

پرستیژ مدیریتی را فراموش کنید

خلاقیت و ایجاد تمایز لزوما انجام یک کار عجیب و غریب نیست. حقیقت این است که شاید شما نتوانید یکسری اصول را تغییر دهید. بیش از 80% کالاهای هر صنف شبیه هم هستند، اما
کد خبر: ۵۲۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 05 September 2015
پرستیژ مدیریتی را فراموش کنید بزرگترین شرکت های دنیا زمانی کوچک بودند، پس اگر شما هم کسب و کار کوچکی راه اندازی کرده اید، خودتان را جدی بگیرید و از همین ابتدای کار، اصول مدیریتی را رعایت کنید. به شما تبریک می گویم؛ در راه بزرگی قدم گذاشته اید.


به گزارش «تابناک با تو»، در دنیای کسب و کارهای امروز، خلاقیت از مهترین عوامل موثر در پیشرفت شماست. متفاوت فکر کنید و تفاوت ها را اجرا کنید.
مشتریان امروزی عاشق تغییر اند و پولشان را برای کسب تجربه های جدید خرج می کنند. سیستم سنتی خود را بشکنید و به خلق تمایز فکر کنید.

خلاقیت و ایجاد تمایز لزوما انجام یک کار عجیب و غریب نیست. حقیقت این است که شاید شما نتوانید یکسری اصول را تغییر دهید. بیش از 80% کالاهای هر صنف شبیه هم هستند، اما این شما هستید که باید آنها را بفروشید و مشتریان عموما جذب شیوه فروش شما می شوند، تا کالایی که خریداری می کنند.

ـ شما به عنوان یک مدیر نوپا باید سازمان خود را به صورت افقی گسترش دهید، زیرا برقراری ارتباط بین مدیران و پرسنل را آسان می کند و باعث ایجاد خلاقیت بیشتری می شود... .

و ...

برای خواندن ادامه مطلب و دیگر اخبار در حوزه های گوناگون به سایت «تابناک با تو» بروید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل