بازدید 48081
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

پشمالوترین خانواده جهان

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 05 September 2015
پشمالوترین خانواده جهان هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌  «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

پشمالوترین خانواده جهان + عکس

پشمالوترین خانواده جهان + عکس

"زندگی من در سیرک وقتی که 13 سال داشتم آغاز شد." صاحب سیرک از او پرسید که آیا عضو دیگر از خانواده‌اش هم به این بیماری مبتلا است یا نه. در آن زمان دو پسرعموی کوچکتر از خودش به نامهای لری و دنی هم بودند که با هایپرترکوسیس به دنیا آمده بودند.

بیشتر بخوانید و ببینید


دانلود مستقیم: داروی محبتی که هیچ دارویی به اندازه آن اثرگذر نیست+ فیلم



بیشتر ببینید


چرا در ازدواج پسرها باید بزرگتر از دخترها باشند!



تناسب سنی دختر و پسر با یکدیگر یکی از عوامل ایجاد تفاهم و تناسب بیشتر میان آن دوست. هر چقدر این فاصله سنی بیشتر و بیشتر شود میزان تفاهم میان زن و مرد کمتر می شود. چه برسد به اینکه تفاوت سنی از طرف دختر خانم باشد یعنی سن دختر خانم از آقا پسر بیشتر باشد. البته در این امر نیز مثل اصول و امور دیگر استثناهایی وجود دارد.

بیشتر بخوانید


ماجرای ازدواج مجری زن تلویزیون و همسرش!


 ماجرای ازدواج نیلوفر امینی فر مجری زن تلویزیون و همسرش!

یک اتفاق جالبی که در بدو آشنایی ما افتاد این بود که یک روز ایمان به من گفت من خیلی برای ازدواج با تو مصمم هستم، من همینطوری فقط برای اینکه ببینم او چه می کند گفتم باید با بابام صحبت کنی. بعد چند روز پدرم از دانشگاه به من تلفن زد گفت: «ایمان احمدی کیه آمده دانشگاه و سراغ من را گرفته؟» که من مجبور شدم همه داستان را تعریف کنم و بگویم. دو سه ساعت بعد بابا به خانه آمد و گفت: «اگر واقعا تصمیم به ازدواج گرفته ای، حتما با آقای احمدی ازدواج کن، خیلی پسر خوبی است».

بیشتر بخوانید


چند توصیه برای خرید لباس کودکان

چند توصیه برای خرید لباس کودکان

ما پنج نکتۀ ساده را به منظور یادآوری نکات و کمک به انتخاب یک لباس مناسب‌تر برای شما فهرست کرده‌ایم که امیدواریم برای‌تان کارایی داشته باشد. اما پیشنهادمان این است که مقاله‌های قبلی ما را درباره کودکان و نیز جنس انواع لباس و پارچه‌ها بخوانید.

بیشتر بخوانید

به خاطر کودک سوری که جهان را لرزاند



«ایلان کردی» اسم کودک 3 ساله سوری است که با والدین و برادرش از جنگ در کوبانی فرار کرده بودند و قصد داشتند از طریق دریا به جزیره «کوس» یونان بروند که قایق آنها در سواحل ترکیه غرق شد و جسدش بر روی شن‌های سواحل ترکیه آرام گرفت.

بیشتر ببینید

گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل