بازدید 3026

کارگران معدن حریف امروز تیم ملی امید درهلند

کد خبر: ۵۲۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 05 September 2015

تیم ملی فوتبال امید ایران که با 27 بازیکن خود را برای مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک که دیماه در قطر برگزار می‌شود آماده می‌کند و برای برپایی اردو به کشور هلند سفر کرده، دردومین دیدار دوستانه خود دراین کشور صاحب فوتبال ، امروز به مصاف تیم چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر هلند می‌روند.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان محمد خاکپور دراولین مسابقه تدارکاتی خود موفق شدند مقابل تیم دسته اولی آشیل به برتر 4 بر صفر برسند و در ادامه این اردو امروز به مصاف تیم قدرتمند رودا جی‌سی کرکراد می‌روند. این تیم در حال حاضر با کسب 9 امتیاز از چهار مسابقه در رده چهارم لیگ برتر هلند قرار دارد. در حال حاضر آژاکس با 12 امتیاز صدر نشین است و تیم‌های هراکلس و فاینورد هم با 9 امتیاز به دلیل تفاضل گل بیشتر در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

روداکرکراد در آخرین دیدار خود قبل از فیفادی موفق شد آلکمار تیم علیرضا جهانبخش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

حریف تدارکاتی تیم ملی امید در سال 1962 به صورت رسمی تاسیس شد. این باشگاه در شهر کرکراد فعالیت می‌کند و لقب زردپوشان این شهر معدن‌داران است. پارکستاد لیمبورگ ورزشگاه خانکی روداکرکراد 19979 نفر گنجایش دارد. هدایت این تیم هلند بر عهده داریژ کالزیک از کشور بوسنی است. یکی از مهمترین نقل و انتقالات تیم روداکرکراد در تابستان امسال خرید قرضی دانیل دسیلوا هافبک تهاجمی تیم ملی استرالیا از باشگاه آس رم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل