بازدید 4273
رئیس پلیس‌راه مازندران خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در تمامی محورهای مازندران

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: وضعیت ترافیک در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه با توجه به ماه پایانی سفرهای تابستانی، به صورت نیمه‌سنگین است.
کد خبر: ۵۲۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 04 September 2015
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: وضعیت ترافیک در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه با توجه به ماه پایانی سفرهای تابستانی، به صورت نیمه‌سنگین است.

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک از نارنجستان و همچنین ارتفاعات محور هراز شنگول‌ده و گزنک به سمت تهران به صورت نیمه‌سنگین است.

وی اضافه کرد: تردد کامیون تا ساعت 24 جمعه 13 شهریور‌ماه امسال در محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی تا ساعت 24 جمعه 13 شهریور‌ماه امسال در محور فیروزکوه، درباره وضعیت ترافیک این محور، گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک از دولاین در شیرگاه تا پیچ کوبان به صورت نیمه‌سنگین است.

محمدنژاد با بیان اینکه تردد در محور کندوان از ساعت 17:30 روز جمعه 13 شهریور‌ماه امسال یک‌طرفه اعلام شده است، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در سه‌راه مرزن‌آباد نیز به صورت نیمه‌سنگین است.

وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران،خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل