بازدید 4352
نماینده مردم دزفول در مجلس:

جمعی از مردم دزفول با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند‌

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های گسترده و همکاری امام جمعه شهرستان جمعی از مردم دزفول در چند روز آینده با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.
کد خبر: ۵۲۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 04 September 2015
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های گسترده و همکاری امام جمعه شهرستان جمعی از مردم دزفول در چند روز آینده با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، عباس پاپی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اختلاف سلیقه مسئولان در ارائه خدمات شهری نباید به بدنه جامعه برسد و اختلاف سلیقه وقتی که به جمع‌بندی بر‌تر و افزایش رضایت عمومی برسد، قابل ارج نهادن است.

وی افزود: دزفول باوجود ظرفیت و استعداد فراوان در بخش امنیت و بودجه و اشتغال نیازمند توجه و پیگیری گسترده در تامین نیاز خود و توسعه شاخص‌های مختلف شهری به نحوی مطلوب است و روند کنونی زیبنده مردم دزفول با توجه به محرومیت گسترده 70 درصد از پوشش جغرافیایی این شهرستان در مناطق سخت گذر و کوهستانی از ساده‌ترین خدمات شهری در زمینه‌های مختلف خود، نیست.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت با کمک نمایندگان طرح‌های خوب و موثری در ارتقا شاخص‌های عمرانی و خدماتی استان در بخش‌های مختلف شهری و روستایی خوزستان پیش بینی و اجرایی کرده است. ‌

وی افزود: با پیگیری‌های گسترده و همکاری امام جمعه شهرستان جمعی از مردم دزفول طی چند روز آینده با مقام معظم رهبری دیدار می‌کند.

پاپی‌زاده بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف تامین نیاز بخش‌های مختلف شهری و با مساعدت وزارت راه و شهر سازی و شهرداری دزفول 11 هزار تن قیر مورد نیاز اجرای طرح‌های کمربندی غرب اندیمشک به دزفول و نهضت آسفالت در بخش‌های مختلف شهری، در دست اقدام است. ‌

وی گفت: دزفول در بخش راه دارای محرومیت گسترده است و این شهرستان در رتبه بندی شاخص‌های مختلف مرتبط با این حوزه از میان 23 شهر استان، در رتبه 21 قرار دارد که این امر لزوم نگاه و پیگیری ویژه در این زمینه است.

نماینده مردم دزفول عنوان کرد: با پیگیری صورت گرفته بیش از 690 میلیارد ریال برای احداث مسیرهای برون شهری روستایی و توابع شهرستان، در سردشت و سیاه منصور تعیین شده که پس از طی مراحل قانونی، اجرای این طرح‌های منحصر به‌فرد در حوزه راه و شهرسازی استان، با هدف تامین نیاز شهروندان در این مناطق محروم، به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: حفظ ماهیت فرهنگی و تاریخی دزفول نیازمند توجه و پیگیری‌های گسترده بوده و پس از برسی‌های تکمیلی، بازسازی بافت تاریخی دزفول به‌عنوان ششمین پایلوت ملی میراث فرهنگی مورد توجه و تائید شده است. ‌

پاپی‌زاده بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته طرح محرم تا محرم در دزفول اجرا و مسیر حضور کاروان عزاداری محرم و عبور از معابر شهری به‌صورت کامل بهسازی و بازسازی و پیش‌بینی می‌شود اجرای آن در محرم امسال و آغاز و در ایام محرم سال آینده به بهره برداری برسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار