بازدید 16313

وزیر صنعت رسما از مردم عذرخواهی کند

مسئول واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه وزیر صنعت باید از مردم رسما عذرخواهی کند، گفت: مردم خیلی هم انقلابی و پایبند به انقلاب هستند چون نمی‌خواهند به قشر مستضعف ظلم شود.
کد خبر: ۵۲۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 04 September 2015
مسئول واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه وزیر صنعت باید از مردم رسما عذرخواهی کند، گفت: مردم خیلی هم انقلابی و پایبند به انقلاب هستند چون نمی‌خواهند به قشر مستضعف ظلم شود.

متین منتظمی مسئول واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان اخیر وزیر صنعت معدن و تجارت که کمپین نخریدن خودوری صفر را مربوط به ضدانقلاب خوانده است، گفت: مسلما  خودروهایی که خودروسازان ما در داخل تولید می‌کنند نه تنها از لحاظ کیفی مناسب نیستند بلکه قیمت بسیار بالایی را هم دارند و این باعث ناراحتی مردم شده‌است.

وی با بیان اینکه خودروسازان باید فکر چنین روزهایی را هم می‌کردند، افزود: پرایدی که در حدود هشت میلیون تومان تمام می‌شود چرا باید در حدود سی میلیون تومان به مردم داده شود. همین مسائل باعث می‌شود که مردم برای عدم خرید خودروی داخلی بسیج شوند و کمپین تشکیل دهند، حال وزیر صنعت به جای اینکه به این مشکل مردم رسیدگی کند می‌گوید کسانی که برای نخریدن خودرو کمپین زده‌اند ضد انقلابند!

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: واقعا در توان مردم نیست که یک خودروی بی‌کیفیت را با قیمتی چندبرابر بیشتر از قیمت واقعی آن خریداری کنند. خودروسازان ما در زمان تحریم‌ها از فرصت سو‌ء استفاده کردند و خودروهای خود را به بهانه‌های مختلف به چندبرابر قیمت به مردم فروختند، حال آیا مردم ضد انقلابند؟

منتظمی اظهارداشت: وزیر صنعت باید از مردم رسما عذرخواهی کند، اتفاقا مردم ضد انقلاب نیستند که بدنبال خودروی گران و بی‌کیفیت نمی‌روند. مردم خیلی هم انقلابی و پایبند به انقلاب هستند چون نمی‌خواهند به قشر مستضعف ظلم شود. این کاری که خودروسازان و سرمایه‌داران با مردم کردند ظلم به ملت است.

وی در خاتمه گفت: مسئولان خودشان بخوبی از قیمت واقعی خودرو اطلاع دارند، وزیر صنعت بجای اینکه از خودروسازان بخواهد قیمت خودرو را کاهش داده و کیفیت آن را بالا ببرد به مردم توهین می‌کند. این بسیار عجیب است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار