بازدید 3163

تاکید وزیر نیرو بر سپردن پروژه‌ها به بخش خصوصی

وزیر نیرو واگذاری پروژه‌ها و طرح‌های دولتی به بخش خصوصی را یکی از اهداف دولت تدبیر و امید برشمرد .
کد خبر: ۵۲۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲ 04 September 2015
وزیر نیرو واگذاری پروژه‌ها و طرح‌های دولتی به بخش خصوصی را یکی از اهداف دولت تدبیر و امید برشمرد .

به گزارش ایسنا، حمید چیت‌چیان در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرای طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب کاشمر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت در این پروژه هیچگونه هزینه‌ای نمی‌کند و تمام هزینه‌ها توسط بخش خصوصی انجام خواهد شد گفت: هزینه‌های سرمایه‌گذار از پساب به دست آمده تامین خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری طرح‌های دولت به بخش خصوصی افزود: واگذاری تصفیه فاضلاب کاشمر به بخش خصوصی یک نمونه از سیاست‌های دولت تدبیر و امید در جهت واگذاری پروژه‌ها به این بخش است که دنبال می‌شود.

چیت‌چیان با اعلام اینکه این پروژه با سرمایه‌گذاری 108 میلیارد تومان و در مدت پنج سال توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد، تصریح کرد: استان خراسان رضوی یکی از استان‌های پیشرو در حوزه مدیریت و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی است.

وزیر نیرو بستن چاه‌های غیرمجاز و کنترل برداشت آب از چاه‌های مجاز توسط کنتورهای هوشمند را از جمله اقدامات صورت گرفته در این استان دانست و اظهار کرد: بحمدالله صددرصد چاه‌های کشاورزی کاشمر به کنتورهای هوشمند مجهز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد حاصل این کار احیای مجدد دشت‌ها و سفره‌های آب زیرزمینی باشد.

چیت‌چیان همچنین به وضعیت تامین آب شرب شهر مشهد اشاره کرد و گفت: تا کنون در زمینه تامین آب شرب شهر مشهد اقدامات متعددی توسط وزارت نیرو انجام شده است. احداث سد دوستی در مرز ایران و ترکمنستان و انتقال آب آن با خط انتقال 180 کیلومتر یکی از کارهای صورت گرفته در تامین آب شرب مشهد و زائران بوده است، اگر چه آب سد دوستی کمتر شده اما بخش عمده‌ای از آب شهر از طریق همین سد تامین می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار