بازدید 6841

شب گلباران آسیا درمقدماتی جام جهانی/برد قطرو امارات با 25گل!

کد خبر: ۵۲۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵ 03 September 2015

بازی های مقدماتی جام جهانی درقاره آسیا جشنواره ای از گل به جا گذاشت و اکثر بازی های امروز که در این چارچوب برگزار شد با پیروزی یکسویه و پرگل تیمهای بزرگ آسیا مقابل حریفان ضعیف به پایان رسید. تابناک ورزشی، نگاهی می اندازد به نتایج مهم بازی های امروز که در زیر می خوانید.

از گروه C تیم ملی قطر امشب به مصاف تیم ملی بوتان رفت که این تیم را با 15 گل تحقیر کرد. قطربا این پیروزی دلچسب 6 امتیازی شده و بعد ازهنگ کنگ 7 امتیازی در جایگاه دوم قرار گرفت و بوتان با این باخت متحمل سه شکست پیاپی شد و بدون امتیاز در انتهای جدول ماند.  ظهرامروز در دیداری که دیگر از این گروه چین برابر هنگ کنگ به تساوی رسیده بود و با این نتیجه چین با 4 امتیاز موقتا به جایگاه دوم آمده بود ولی تیم ملی قطر با این برد جایگاه دومی را از آن خود کرد.

در گروه E سوریه جنگ زده هم حریفش سنگاپور را یک بر صفر برد . با این برد سوریه 6 امتیازی شد و بالاتر از ژاپن صدرنشین گروه شد و سنگاپور با 4 امتیازهم امتیاز ژاپن ماند.

در گروه B تیم ملی اردن به مصاف تیم ملی قرقیزستان رفت که اردن در کمال شگفتی با قرقیزها بدون گل مساوی کرد. استرالیا در این گروه با 6 امتیاز صدر نشین است و قرقیزستان و اردن با 4 امتیاز در مرتبه دوم قرار دارند.

در گروه H تیم ملی کره شمالی امشب به مصاف تیم ملی پرادعای بحرین رفت که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. با این پیروزی کره شمالی 9 امتیازی شد و با اقتدار صدرنشین گروهش ماند اما تیم ملی بحرین با این شکست بدون امتیاز ماند. امشب بازی دیگری در این گروه بین ازبکستان و یمن انجام گرفت که با پیروزی خفیف ازبکستان مقابل کشور بحران زده یمن به اتمام رسید.

در گروه A آسیا اما عجیب ترین نتیجه رقم خورد و تیم ملی امارات برابر تیم مالزی که همین چهارسال پیش میزبان جام ملتهای آسیا شده بود، قرار گرفت که این تیم را با نتیجه 10 بر صفر گلباران کرد. تیم ملی امارات با این پیروزی با 6 امتیاز موقتا صدرنشین گروهش شد زیرا امشب در بازی دیگر این گروه تیم ملی عربستان به مصاف تیم ملی تیمور شرقی می رود. اگر عربستان این بازی را ببرد هم امتیاز امارات می شود و در مقابل تیم ملی مالزی با این شکست سنگین با همان 1 امتیاز در انتهای گروه ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس