بازدید 2629

زندانی نمادین از اسرای صهیونیست در غزه

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در غزه زندانی نمادین از اسرای صهیونیست به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۵۲۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 03 September 2015
گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در غزه زندانی نمادین از اسرای صهیونیست به نمایش گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، گردان‌های عزالدین قسام در سالگرد تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه، در غزه زندانی نمادین ایجاد کرده که حاکی از اسارت شماری از نظامیان صهیونیست در نوار غزه است.

خبرنگار این شبکه در نوار غزه گفت: ایجاد این ماکت‌ها ابهامات مربوط به شمار اسرای صهیونیست در اختیار گردانهای عزالدین قسام را افزایش داده است. این گردان‌ها عکسهایی از سه نفر از اسرای صهیونیست را منتشر کرده که اسرائیل به اسارت آنها اعتراف کرده اما اسامی سه اسیر دیگر هنوز منتشر نشده است.

مشیر المصری از رهبران جنبش حماس گفت: گردانهای عزالدین قسام برگه های برنده زیادی در اختیار دارد و این زندان نمادین که گردانهای عزالدین قسام ایجاد کرده است و نظامیان صهیونیست در جنگی نابرابر به اسارت درآمده‌اند؛ این معادله می تواند منجر به آزادی اسرای فلسطینی در بند رژیم اشغالگر شود.

خبرنگار این شبکه افزود: گردانهای عزالدین قسام اعلام کرده است که با استفاده از این شش اسیر صهیونیست قادر خواهد بود همه اسرای فلسطینی را از طریق مبادله آزاد کند.  اکنون حدود شش هزار اسیر فلسطینی در بند رژیم اشغالگر هستند و صدها نفر از آنها به حبس ابد محکوم شده‌اند و در انتظار مبادله هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر