بازدید 24053

اجاره آپارتمان یک میلیارد تومانی در اصفهان

با نزدیک‌شدن به پایان فصل جابه‌جایی‌ها، در شهر اصفهان رهن آپارتمان‌های لوکس در برخی نقاط شهر با قیمت خرید خانه در سایر نقاط برابری می‌کند.
کد خبر: ۵۲۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 02 September 2015
با نزدیک‌شدن به پایان فصل جابه‌جایی‌ها، در شهر اصفهان رهن آپارتمان‌های لوکس در برخی نقاط شهر با قیمت خرید خانه در سایر نقاط برابری می‌کند.

به گزارش خبر آنلاین، قیمت و اجاره‌بها مسکن در اصفهان بسته به قرارگرفتن آنها در مجاورت رودخانه زاینده‌رود تعیین می‌شود؛ اینکه واحد مسکونی در کدام سمت رودخانه قرار گرفته‌، معیار اصلی تعیین نرخ اجاره‌بهاست.
 
روزهای رو به پایان تابستان پر رونق‌ترین ایام اجاره آپارتمان در این شهر است و هر متقاضی مسکن این امکان را دارد که در گوشه و کنار شهر آپارتمانی معمولی و متناسب با بودجه خود را پیدا کند.در فایل‌های اجاره‌ای مشاوران املاک در شهر اصفهان آپارتمان‌های لوکس با اجاره‌‌های نجومی به چشم می‌خورند؛ آپارتمان‌هایی که قیمت رهن آنها با قیمت خرید خانه در مناطق دیگر اصفهان برابری می‌کند؛ اما علی‌رغم همه این موضوعات بازار رهن و اجاره مسکن در اصفهان حال خوشی ندارد و نرخ رهن واحدهای لوکس در برخی مناطق، بالاتر از ارزش واقعی آن است.
 
یکی از مشاوران املاک در خیابان مرداویج  با بیان اینکه در این منطقه رهن کامل یک خانه نوساز 310‌متری در حدود 450 میلیون تومان است، اظهار کرد: این درحالی است که می‌توان با همین قیمت واحد مسکونی در سایر مناطق اصفهان را خریداری کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان