بازدید 60153
هشتاد و چهارمین «به اضافه تابناک»؛

دموکرات‌ها توافق وین را با 34 رأی حفظ کردند، حالا به دنبال لجن مال کردن اقتدار جمهوری خواهانند / علنی شدن نوشته جالب ظریف کنار امضایش که بازی را عوض کرد / آغاز وداع اروپا با گاز ایران، آذربایجان و روسیه / انتقادات صریح فرهاد اصلانی از قمه کشی در سینما

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۲۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 02 September 2015
دموکرات توافق وین را حفظ کردند، به دنبال لجن مال کردن اقتدار جمهوری خواهانند / علنی شدن نوشته جالب ظریف کنار امضایش که بازی را عوض کرد / آغاز وداع اروپا با گاز ایران، آذربایجان و روسیه / انتقادات صریح فرهاد اصلانی از قمه کشی در سینما
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای هشتاد و چهارمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در هشتاد و چهارمین «به اضافه تابناک»، دموکرات‌ها توافق وین را حفظ کردند، به دنبال لجن مال کردن اقتدار جمهوری خواهانند / علنی شدن نوشته جالب ظریف کنار امضایش که بازی را عوض کرد / آغاز وداع اروپا با گاز ایران، آذربایجان و روسیه /  انتقادات صریح فرهاد اصلانی از قمه کشی در سینما / کشیدن پژو 450 با خر در اعتراض به خودروسازهای داخلی!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 77
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۳
وقعا خوب که نه عالی بود.....من خیلی از عدالتتون در خبررسانیتون خوشم اومد... انصاف در آن رعایت شده بود...و بدون اغماض...با تشکر.........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
عدالت در رسانه؟ اون هم در ایران؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
مردم پیروزاند!
قرار بود خودروهای داخلی رو با نمونه های هم قیمت خارجی قیاس کنید چی شد پس؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
عزیزم توی بسته دیشب بود. هشتاد و سومین به اضافه تابناک. توی خبرهای مرتبط ببین.
اميد من ارا 45 تا 50 است فقط فيلي باستر دز فيلي ر راضي ميكند..
ببخشید در مورد میدان گازی مصر باید بگم
1. ذخیره کل این میدان به اندازه یک چهلم کل ذخایر گازی ایران است
2. خود مصر در حال حاضر یکی از وارد کننده های بزرگ گاز است و به همین دلیل مبلغ گاز خانگی در این کشور به بسیار بالا است.
بنابراین می توان گفت که این ذخیره گازی هرگز نمی تواند جای گاز ایران و روسیه را برای اتحادیه اروپا بگیره به خاطر این که این میدان گازی فقط می تواند بخشی از نیازهای مصر را بر طرف کند و اتفاقا کشورهایی که الان به مصر صادر می کنند ضرر خواخند کرد.
ثانیا حجم میدانی گازی به حدی نیست که جواب نیاز کل اروپا را بدهد.
لطفا بیشتر در انتشار خبر دقت فرمایید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
آقای دکتر؛ کل گاز روسیه 44 تریلیون یعنی چهارده تریلیون بیش از میزان گاز کشف شده در مصر هست. کل گاز ایران هم 27 تریلیون یعنی 3 تریلیون کمتر از منبع گازی کشف شده مصر هست. یعنی ایران با این همه گاز، اندازه همین منابع گازی جدید مصر، گاز نداره.

بعد شما چطور اومدی گفتی این میدون گازی جدید مصر، یک چهلم گاز ایران هم نیست؟ چرا همه مثل احمدی نژاد آمار میدیم و عددها رو نادیده می گیریم؟

من مرده، شما زنده. اگر مصر لوله گاز به اروپا نکشید و اگر اروپا بعد از دریافت سر لوله، بی خیال گاز روسیه که اهرم فشار روس هاست، نشد.
تلفظ انگلیسی اسامی‌تان عالی بود.
تا حالا اینقدر نخندیده بودم!
پژو 405 نیست روآ یه!
1
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار