بازدید 3846

هلاکت‌2‌داعشی‌سعودی‌در‌عملیات‌مخالفان‌سوری

درگیری میان گروه های مسلح در سوریه این بار به کشته شدن دو نفر از اعضای سعودی و یک تبعه تونسی گروه تروریستی داعش منجر شد.
کد خبر: ۵۲۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 02 September 2015
 درگیری میان گروه های مسلح در سوریه این بار به کشته شدن دو نفر از اعضای سعودی و یک تبعه تونسی گروه تروریستی داعش منجر شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گروه مسلح ائتلاف مخالفان سوری امروز اعلام کرد که در یک عملیات محرمانه در منطقه تحت سیطره داعش، سه نفر از عناصر خارجی این گروه تروریستی (دو سعودی و یک تونسی) را به قتل رسانده است.

به نوشته روزنامه سعودی الحیات، ائتلاف الجبهه الشامیه (از گروه های مسلح مخالف دولت سوریه) که در ریف شمال حلب نزدیک مرزهای ترکیه فعالیت می کند، اعلام کرد که یک یگان امنیتی محرمانه این عملیات را که نخستین عملیات در نوع خود بود، اجرا کرد.

الجبهه الشامیه تهدید کرد که در آینده نیز عملیات مشابهی انجام خواهد داد.

الجبهه الشامیه در بیانیه ای خاطرنشان کرد، گروهان "اُسود التوحید" به سربازان البغدادی (سرکرده گروه تروریستی داعش) وعده می دهد که عملیات امنیتی بیشتری در قلب مناطق تحت سیطره داعش انجام دهد.

 گروه های مسلح در سوریه از جمله جبهه النصره، داعش و دیگر گروه ها به دلیل اختلاف منافع، هر از گاهی با یکدیگر درگیری های خونین پیدا می کنند و خبرهای مربوط به آن نیز به رسانه ها راه پیدا می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی