بازدید 4157

افت مجدد شاخص‌ها در بازارهای سهام اروپا

بازارهای سهام اروپا پس از یک افزایش اولیه، بار دیگر در مسیر افت قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۲۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 02 September 2015
بازارهای سهام اروپا پس از یک افزایش اولیه، بار دیگر در مسیر افت قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری گاردین، بازارهای بورس اروپا پس از یک افزایش اولیه، بار دیگر در مسیر افت قرار گرفته اند.
شاخص اف تی اس ای 100 در بازار انگلیس با 30 واحد، معادل حدود نیم درصد کاهش به 6029 واحد رسیده و شاخص دکس آلمان نیز با 0.3 درصد کاهش بار دیگر به زیر 10000 واحد (9986 واحد) رسیده است.
موسسه دی سیتی، پس از افت 2.8 درصدی ارزش سهام خود در معاملات دیروز وال استریت دچار نگرانی شده است. این کاهش ها ناشی از نگرانی های اقتصادی و سردرگمی در مورد زمان افزایش نرخ بهره در آمریکا بوده است.
شرکت بازرگانی گلنکور، بزرگترین کاهش را در بازار لندن تجربه کرده و با افت 5 درصدی ارزش سهام خود مواجه شده که ناشی از نگرانی ها از وضعیت اقتصاد چین بوده است.
ارزش سهام شرکت گلنکور در حال حاضر تنها 126 پوند است که این خبری بد برای کسانی است که 4 سال قبل یعنی زمانی که سهام این شرکت در اوج بود (530 پوند) بخشی از آن را خریداری کردند.
شرکت های بی پی و رویال داچ شل هم در واکنش به کاهش قیمت های امروز در بازار نفت، افت های قابل توجهی را تجربه کردند.
بر اساس این گزارش، شرکت های ساخت و ساز انگلیس در ماه گذشته رشد اندکی را شاهد بودند. شاخص مدیران خرید بخش ساخت و ساز انگلیس در ماه اوت به 57.3 واحد رسید، در حالی که این رقم در ماه جولای 57.1 بود.
شرکت های ساخت و ساز از رشد کسب و کار و پروژه های جدید خبر داده اند و این بدان معناست که آنها نیروی کار بیشتری هم استخدام کرده اند. همچنین نشانه هایی وجود دارد که مشکل کمبود مصالح ساختمانی تا حدی مرتفع شده است.
اما سهام دو شرکت خرده فروشی امروز در بازار لندن شاهد افت بود.
پس از آنکه گزارش شد که در 8 هفته گذشته میزان فروش دوچرخه توسط شرکت هالفوردز 11 درصد کاهش یافته، ارزش سهام این شرکت حدود 8 درصد کاهش یافت. شرکت خرده فروشی اینترنتی آسوس هم شاهد افت 5 درصدی افت سهام خود در معاملات صبح امروز بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل