بازدید 9146
۱

قتل به خاطر ارتباط همسر با مرد غريبه

کد خبر: ۵۲۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 02 September 2015
مردي كه از ارتباط همسرش با مردي غريبه با خبر شده بود، آنها را تا محل قرار در يكي از پارك‌هاي غرب تهران تعقيب كرد و پس از درگيري با مرد غريبه، او را با چاقو كشت.

به گزارش اعتماد، عصر ٢٤ مرداد امسال ماموران كلانتري ١٨١ عوارضي تهران با اطلاع از وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل در پارك تهران خود را به محل حادثه رساندند.

با حضور ماموران در محل مشخص شد جواني ٣٠ ساله به دليل اصابت ضربه چاقو به ناحيه گردن دچار جراحت شده و به دليل خونريزي شديد در دم جان خود را از دست داده است.

در حالي كه بررسي جسد توسط عوامل پزشكي قانوني آغاز شده بود، زني جوان به ماموران مراجعه و خود را همسر قاتل معرفي كرد و گفت: «چند دقيقه قبل از رسيدن ماموران به پارك، همسرم با مقتول درگير شد و با چاقو به گردن او زد و با موتور هوندايش از محل فرار كرد.»

 با ثبت اظهارات زن جوان و همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني، پرونده‌اي مقدماتي با موضوع «قتل عمد» تشكيل و براي رسيدگي به پايگاه دهم پليس آگاهي تهران بزرگ فرستاده شد.

كارآگاهان كه زن جوان را نيز به مقر انتظامي منتقل كرده بودند به بازجويي از او پرداختند. الهام ٢٤ ساله درباره حادثه به كارآگاهان گفت «مقتول همسايه ما بود. مدتي با هم ارتباط داشتيم. او از همسرش جدا شده بود و اصرار داشت كه من هم از شوهرم جدا شوم تا با هم ازدواج كنيم اما من كه متوجه شك همسرم به ارتباطم شده بودم از مقتول خواستم تا ديگر به من زنگ نزند و مرا فراموش كند. اما او قبول نكرد. تماس‌هايش ادامه داشت تا اينكه روز حادثه به او زنگ زدم كه براي آخرين بار همديگر را ببينيم و ارتباط‌مان را قطع كنيم. من نمي‌دانستم كه شوهرم سعيد، از ماجرا باخبر شده و من را تعقيب مي‌كند. »

 با ثبت اظهارات همسر مقتول، ماموران به محل سكونت او و شوهرش در خيابان فلاح اعزام شدند كه به دليل متواري بودن متهم در دستگيري او ناكام ماندند. با اين حال كارآگاهان كه احتمال تماس متهم با خانواده‌اش را بالا مي‌دانستند با انجام مشاوره از آنها خواستند تا او را مجاب به تسليم كنند. به اين ترتيب سرانجام سعيد روز نهم شهريور خود را به پايگاه دهم پليس آگاهي تهران بزرگ معرفي و صراحتا به قتل اعتراف كرد.

او در اعترافاتش به كارآگاهان گفت: «روز حادثه سر كار بودم. الهام مدام با من تماس مي‌گرفت و اصرار مي‌كرد تا سريع خودم را به خانه برسانم. نگران شده بودم اما وقتي به خانه رسيدم كسي نبود. فكر كردم اتفاق بدي افتاده. براي همين چاقويي از آشپزخانه گرفتم و از خانه بيرون آمدم. دوباره الهام با من تماس گرفت و خواست تا خودم را به پارك چيتگر برسانم. وقتي رسيدم او را ديدم كه در ماشين مردي غريبه نشسته. وقتي من را ديد از ماشين پياده شد. مقتول هم پياده شد. من با او درگير شدم و با چاقو به گردنش زدم. او روي زمين افتاد و خونريزي كرد. من هم كه خيلي ترسيده بودم از محل فرار كردم.

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به وجود برخي تناقضات در اعترافات متهمان پرونده گفت: «با وجود شناسايي عامل اصلي قتل و اعتراف صريح او به ارتكاب قتل عمد، همچنان مواردي براي بررسي درستي اظهارات متهم و همسرش وجود دارد به همين دليل با صدور دستور قضايي، متهمان همچنان در اختيار پايگاه دهم پليس هستند و بازجويي از آنها ادامه دارد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱
موضوع کاملا مشکوک است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل