بازدید 51778

اشیای به جا مانده از ساکنان کرات دیگر در مریخ!

کد خبر: ۵۲۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸ 02 September 2015
محققان یوفو که به زندگی بیگانگان در سیارات دیگر باور دارند، می‌گویند این بیگانگان از سیارات مختلف به مریخ رفت و آمد دارند و برخی از اشیا و ابزار عجیبی که بر سطح این سیاره سرخ پیدا می‌شود، متعلق به بیگانگان بوده که در مریخ جا مانده است.

به گزارش ایران، مریخ‌نورد کنجکاوی در سفر تحقیقاتی خود به سیاره سرخ طی ماه‌های اخیر اجسام و اشیای عجیب و غریبی را بر سطح مریخ یافته و تصاویری از این اشیا را به زمین فرستاده که هر یک از آنها به حیوان یا موجود عجیبی تشبیه شده است.این در حالی است که دانشمندان ناسا این تصاویر را زاییده واکنش ذهن پاریدولیا می‌دانند و آنها را تصورات ذهن و مغز انسان تلقی می‌کنند. اما محققان و کاشفان یوفو بر این باورند که هر یک از این تصاویر مربوط به اشیایی از تمدن‌ها و زندگی بیگانگانی است که در دیگر سیارات به سر می‌برند و این اشیا را در سفر به مریخ در این سیاره جا گذاشته‌اند.

چندی پیش در میان صخره‌های مریخ تصویری از تندیس سنگی معروف به ملکه مریخی به وسیله مریخ‌نورد کنجکاوی ضبط شد. همچنین در جریانی مشابه قطعه‌ای از یک سفینه فضایی ناشناس سقوط کرده در مریخ کشف شده است.

«آشوین واساوادا» از دوستداران موجودات بیگانه می‌گوید: ناسا مدام تلاش می‌کند تا شواهد به جا مانده از زندگی بیگانگان در مریخ را از عموم مردم جهان پنهان کند. با وجودی که هر روز اطلاعات و شواهد بیشتری از حضور بیگانگان در سطح کره زمین و حتی مریخ به چشم می‌خورد اما ناسا هنوز هم سعی می‌کند وجود بیگانگان و موجودات فرازمینی را تکذیب ‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۱۸
با سلام در اين يك قرن اخير پيشرفتهاي زيادي در علم صورت گرفته است و خوشبختانه ما بوديم و ديديم و بعضا" استفاده كرديم نگراني من فقط اين است كه در آينده هاي نچندان دور چه ميشود كه ما نيستيم يكي از موارد پيدا كردن حيات در منظومه هاي ديگر
قطعا موجودات فرازمینی وجود دارند و ناسا و ... آن را از مردم زمین پنهان می کنند.
پاسخ ها
فیلسوف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
قطعیتت منو کشت. خوب شد تو تو ناسا نبودی و الا تو هم پنهانش می کردی :)
به غیر از انسان و حیوان و جنیان موجودات دیگری در این دنیا زندگی نمیکنند جنیان قدرت سفر به کرات دیگر را طبق آیه هایی از قرآن کریم دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
با وجود بی نهایت ستاره و سیاره، آیا فقط حیات در کره زمین وجود دارد؟ اگر کائنات یک سیاره دارای حیات خلق کرده، پس توانایی ایجاد سیارات دیگر دارای حیات را نیز دارد. سیاراتی که حیات در آنها زودتر از زمین یا دیرتر از زمین ایجاد شده و موجودات خاص خود را دارد. موجوداتی با هوشتر و یا با هوش کمتر از انسان. کما اینکه قاره استرالیا بواسطه جدایی زود هنگام از دیگر قاره ها موجودات منحصر به فردی مانند کیسه داران دارد که در دیگر قاره ها وجود ندارند.
انها چیزی جز سنگ دانه ویخچه ویا سایه ابر وگازهای متراکم که در اثر وزیدن باد و... ایجاد شد نمی باشد الباقی توهم وتصور وخیالبافی است تمدن های دیگر کجا وادمهای دیگر کجا ولوازمشان کجا چرا لوازمشان زنگ نزده ونپوسیده وتجزیه نشده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
چون در جو مریخ اکسیژن وجود ندارد تا باعث اکسید شدن فلزات گردد.
مطمئنا ما نمیتوتوانیم در اینهمه کهکشان بی پایان تنها باشیم
خندیدم
مي تونه مال سفينه هاي كره زمين باشه! حالا چرا راه دور مي رن!
اگه واقعیت داره پس چرا یه عکس نا مفهوم؟
اصلا عقل هم قبول نمیکنه تو این کائنات به این گستردگی ما فقط موجودات عاقل و ساکن در آن باشیم!! طبعا موجودات دیگری هم در کرات دیگر ساکن هستند ولی به علت دلایل امنیتی خیلی از واقعیات رو نمیشه گفت ممکنه مردم دنیا دچار نگرانی و ترس بشن. خیلی از حقایق دنیا برای معدود دانشمندان و سازمانها مشخصه، قرار نیست عوام از همه چی خبردار بشن... دلیل ناسا هم همینه نمیخواد الکی ایجاد تشویش کنه!
نباید ناسا رو به خاطر لاپوشانی مدارک وجود فرا زمینی ها محکوم کنیم؛ میدونید اگه اثبات بشه که اونا وجود دارن و دایم دارن به سیاره ما رفت و آمد میکنن چه وحشت و شوک بزرگی دنیا رو در بر میگیره؟؟
یه بازی رسانه ای دیگه . مگه 2012 نبود اون هیاهو رو به پا کردن . چه قدر تبلیغ کردن . روز های آخر هم که به اهدافشون نرسیدن اون پیش بینی ها رو به چند تا جادوگر نسبت دادن.
هرجای اسمون که شصت دستتونو نگه دارین پشت شصتتون لا اقل بین 400 تا 1000 میلیارد سیارست. فقط تو منظومه شمسی ما که یکی از میلیاردها منظومه های خورشیدی تو جهانه غیر از زمین تو مریخ و یکی از قمرهای مشتری به احتمال بالای 90 درصد حیات اقلا به شکل اولیه یا تک سلولی وجود داره اونایی که میگن همه این میلیاردها میلیارد سیاره غیر از زمین بیابونن یا خوابن یا خودشونو به خواب زدن!!!
اگر کسی به وجود موجودات دیگر در این کیهان بی نهایت و دارای عظمت و قدرت نامحدود اعتقادی نداشته باشد، باید به سطح عقل و شعورش شک کرد. چنین دیدگاهی همانند دیدگاه قرون وسطی بود که میگفت زمین مرکز دنیاست و خورشید و ستارگان به دور آن میچرخند. اما با پیشرفت علم مشخص شد که زمین در منظومه شمسی به دور خورشید در گوشه ای از راه شیری میچرخد و راه شیری نیز کهکشان کوچی در میان بینهایت کهکشان موجود در کائنات است. طبق برهان خلف، انکار وجود موجودات فضائی خود نشانه هوش پائین انسانهاست و قطعاً و صد در صد موجوداتی باهوشتر از انسان در کائنات وجود دارند که به تکنولوژی حرکت بین سیارات بسیار دور از هم دست یافته و حتی طبق شواهد انسانی به زمین نیز رفت و آمد دارند.
يكي مي گويد ممكن است در مريخ حتي نفت پيدا شود.. بهرحال اگر وافعا تا 500 هزار سال قبل در سطح مريخ اب روان بوده مي توان گفت شايد اين سياره بنوعي داراي حيات هوشمند هم بوده(بومي ويا مهاجر) و بنوعي اين موجودات با مشاهده مرگ تدريجي سياره خود(سرد شدن ارام ارام آن و كاهش فعاليتهاي اتشفشاني و زلزله خيزي ان) بفكر مهاجرت افتاده اند.
يك داستاني را خواندم كه بازماندگان دايناسورهاي هوشمند عصر كرتاسه پس از فاجعه برخورد شهابسنگ فبه ماه ومريخ رفته وپس از ان در كل كهكشان پراكنده شدن اند.
حدیث امام صادق(ع) درباره جهان غیر از زمین

امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند: همانا برای خدای عزّوجلّ دوازده هزار عالَم است که هر کدام آنها بزرگتر از هفت آسمان و هفت زمین می‌باشد. که (اهل) هیچ عالَمی از آنها، نمی‌بیند (گمان نمی‌برد) که عالَمی غیر از عالُم خودشان باشد و من بر همه این عالَم‌ها حجّت هستم.
متن حدیث:
إِنَّ لِلَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ اثْنَیْ عَشَرَ أَلْفَ عَالَمٍ کُلُّ عَالَمٍ مِنْهُمْ أَکْبَرُ مِنْ سَبْعِ سَمَاوَاتٍ وَ سَبْعِ أَرَضِینَ مَا یَرَى عَالَمٌ مِنْهُمْ أَنَّ لِلَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ عَالَماً غَیْرَهُمْ وَ إِنِّی الْحُجَّهُ عَلَیْهِمْ.
« بحارالأنوار، ج۲۷،ص۴۱ – خصال، ص ۶۳۹ – تفسیر نورالثقلین، ج۱، ص ۱۶ »
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل