بازدید 2093

فراخوان‌ میشل‌ عون‌ برای‌ برگزاری‌ تظاهرات‌ روز جمعه‌

اظهارات رئیس جریان ملی آزاد لبنان در حالی است که معترضان لبنانی امروز وارد ساختمان وزارت محیط زیست در بیروت شدند که برخی رسانه‌ها از اقدام نیروهای امنیتی در قطع برق و جریان تهویه این ساختمان خبر داده اند.
کد خبر: ۵۲۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 01 September 2015
رئیس جریان ملی آزاد لبنان از تشکل‌های‌سیاسی‌‌مهم مسیحیان و یکی از همپیمانان جنبش حزب الله در جریان هشتم مارس با حمایت از خواسته‌های معترضان از هواداران خود دعوت کرد روز جمعه آتی در مرکز بیروت گردهم آیند.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان و پایگاه العهد،میشل عون رئیس جریان ملی آزاد لبنان تصریح کرد ما سال‌هاست که به خاطر مطالبات شهروندان مبارزه می‌کنیم.

وی خطاب به تظاهرات کنندگان گفت : خواسته‌های شما بر حق است، ولی ما هرگز سئوال نخواهیم کرد که چرا از تلاش‌های ما برای اصلاح امور حمایت نکردید؟برابری میان کسی که پروژه برق را اجرا کند و کسی که در برابر آن مانع تراشی کند،جایز نیست.

میشل عون که پس از نشست هفتگی جریان متبوع خود(جریان ملی آزاد لبنان) سخن می‌گفت،افزود"از بهار عربی می‌ترسم که در حقیقت جهنم عربی است.هرج و مرج، راه حل نیست،زیرا هر هرج و مرجی، ویرانگری و تخریب به بار می‌آورد.

وی هشدار داد هدف فراتر از سرپوش گذاشتن بر مفسدان است،بلکه در طرح هرج و مرج سازنده‌ای است که ما را به آن مژده داده اند.

همپیمان مسیحی مهم حزب الله تصریح کرد تنها راه حل،درخواست برای قانون انتخابات و برگزاری انتخابات راه حل است.

وی خطاب به جوانان لبنانی گفت این مطلب را درخواست کنید که رئیس جمهور کشورتان را بدون دخالت انتخاب کنید.

میشل عون تصریح کرد ما از مطالبات جوانانی که  در حال تظاهرات هستند،حمایت می‌کنیم، اما علامت سئوال بزرگی مطرح می‌شود که چه کسی‌تظاهرات را مدیریت‌ می‌کند؟

رئیس فراکسیون پارلمانی"التغییر و الاصلاح"لبنان از هواداران خود خواست روز جمعه آتی در میدان شهداء در مرکز بیروت راس ساعت 17:30به وقت محلی گردهم آیند.

میشل عون با حمایت از درخواست اخیر رئیس پارلمان لبنان برای گفت‌وگوی همه طیف‌های لبنانی با یکدیگر افزود ما در گفت‌وگویی که رئیس پارلمان خواستار آن شده است،شرکت خواهیم کرد.

اظهارات رئیس جریان ملی آزاد لبنان در حالی است که معترضان لبنانی امروز وارد ساختمان وزارت محیط زیست در بیروت شدند که برخی رسانه‌ها از اقدام نیروهای امنیتی در قطع برق و جریان تهویه این ساختمان خبر داده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها