بازدید 5129

خطر کسر امتیاز بیخ گوش استقلال

کد خبر: ۵۲۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 01 September 2015
به گزارش تابناک ورزشی، بیست‌وششم مرداد ماه، علیرضا مانوسی‌فر در جلسه هیئت مدیره گزارشی از بدهی باشگاه استقلال به پنج، شش بازیکن خارجی که پیش از این در استقلال حضور داشتند، ارائه کرد. در این جلسه، مانوسی‌فر از شرایط حساس این پرونده‌ها برای هیئت مدیره توضیح داد اما اقدامی برای پرداخت بدهی بازیکنان خارجی از سوی هیئت مدیره صورت نگرفت.

اکنون نامه‌ای از فیفا در رابطه با پرونده رودریگو توزی هافبک برزیلی به باشگاه استقلال رسیده مبنی بر اینکه پرونده شکایت این بازیکن به کمیته انضباطی فیفا داده شده و این کمیته رای نهایی خود را درباره این پرونده خواهد داد. قرارداد توزی با استقلال در سال 2012 مبلغ 370 هزار دلار بود اما پولی به این بازیکن پرداخت نشد و با توجه به نامه آخر فیفا، باشگاه استقلال در خطر  کسر امتیاز قرار گرفته است.

علی‌اصغر مانوسی‌فر مسئول امور بین‌الملل استقلال در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص پرونده بازیکنان خارجی استقلال در فیفا گفت: باید به پرونده‌های فیفا توجه بیشتری کرد، چرا که شرایط خطرناک است. فردا (چهارشنبه) در جلسه هیئت مدیره این موارد را مطرح می‌کنم. هیئت مدیره باید بستری فراهم کند تا بخشی از مطالبات پرداخت شود. البته می‌دانیم که هیئت مدیره و اسپانسر تلاش خود را می‌کنند ولی باید این مسئله جدی گرفته شود.

وی افزود: توزی برزیلی 3 وکیل سوئیسی و ایتالیایی دارد و دنبال حق و حقوقش است. بارها در رابطه با این پرونده با فیفا مکاتبات لازم را انجام داده‌ایم و باید با این مسئله جدی‌تر برخورد کنیم. پرونده‌های زیادی مانند توزی، کاروالیو، لیام ردی، گوران لاوره و ... داریم که در خصوص پرونده توزی فردا (چهارشنبه) با فیفا مکاتبه خواهیم داشت.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار