بازدید 2757

پیگیری مشکل تماشاخانه سنگلج

کد خبر: ۵۲۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 01 September 2015
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه به صورت حضوری با شهردار تهران جهت پیگیری مشکل تماشاخانه سنگلج اقدام خواهد کرد، افزود: در صورت موافقت شهردار سایر دستگاه‌های ذی‌ربط نیز باید تبعیت کنند.

موسی‌الرضا ثروتی در گفت و گو با خانه ملت، درباره عدم اجرای دستور شهردار تهران برای واگذار شدن اداره‌ حقوقی شهرداری تهران در مجاورت تماشاخانه سنگلج به این مجموعه‌ تئاتری، گفت: باید با توجه به اینکه شهردار با این موضوع موافقت کرده است مدیر تالار سنگلج دلیل اجرایی نشدن دستور شهردار را پیگیری کند تا مشخص شود دستور به کجا رسیده و در کدام بخش از فراز و نشیب‌های اداری متوقف مانده است.

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه، سملقان، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه به صورت حضوری با شهردار تهران جهت پیگیری این موضوع اقدام خواهد کرد، افزود: مدیر تالار سنگلج باید گزارشی از آخرین پیگیری‌ها ارائه کند تا با شهردار وارد بحث شویم؛ چراکه در صورت موافقت شهردار سایر دستگاه‌های ذی‌ربط نیز باید تبعیت کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه سیستم اداری جامعه ایران به گونه‌ای است که دستورات مدیران به موقع اجرا نمی‌شوند، افزود: در ایران معمولا کارها با تاخیر انجام می‌شوند در حالی که دستور یک مسئول عالی رتبه باید در کمترین زمان ممکن اجرا شود و جای تعجب دارد که هنوز مشکل موزه تئاتر بعد از گذشت چند ماه از دستور شهردار همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مدتی قبل موسی‌الرضا ثروتی پس از دیدن نمایش «هزار شلاق» در جریان وضعیت ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج که هنرمندان تقاضا داشتند به موزه تئاتر تبدیل شود قرار گرفت. وی طی نامه‌ای به معاون پارلمانی و بین‌الملل شهرداری تهران خواهان پیگیری موضوع شد که در ادامه با وجود دستور مستقیم شهردار تهران مبنی بر الحاق ساختمان مجاور تالار سنگلج به این مجموعه هنوز اتفاقی نیفتاده و مشخص نیست که دلیل این تاخیر چیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر