بازدید 3474

شورای رقابت با افزایش قیمت خودرو مخالف است

کد خبر: ۵۲۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 01 September 2015
یک عضو شورای رقابت با بیان این که در ایران خودرو مسئولان این شرکت با هدررفت‌ها و نامدیریتی سرمایه مواجه هستند گفت: تا دو سه هفته پیش که پیگیر بودیم در شورای رقابت نیز نسبت به اینکه قیمت خودرو گران شود، مخالف بودند.

به گزارش ایسنا: علی علیلو درباره اظهار نظر مدیر عامل ایران خودرو مبنی بر این‌که قیمت خودرو کاهش نخواهد داشت و برای افزایش قیمت درخواستی را به شورای رقابت ارسال کرده‌اند، گفت: این‌ها درخواست افزایش قیمت داده‌اند، ما هم درخواست اصلاح رویه مدیریت داریم؛ زیرا معتقدیم ایران خودور نیاز به اقدام‌های مدیریتی دارد که هزینه‌ها در این شرکت به درستی انجام شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعتقاد به این‌که در این شرکت هزینه‌ها درست انجام نمی‌شود، افزود: از طرفی سرمایه‌ها نیز سر جای خودش قرار ندارد و مدیریت سرمایه در ایران خودرو یک مدیریت علمی و تخصصی نیست و آقایان با هدررفت‌ها، ریخت و پاش‌ها و نامدیریتی سرمایه مواجه هستند.

این عضو شورای رقابت خاطرنشان کرد: متاسفانه تا به یک مشکلی بر می‌خورند راحت‌ترین راه را می‌روند؛ یعنی یا قیمت را افزایش داده و از مردم دریافت می‌کنند و یا به دنبال دریافت پول از بانک‌ها هستند، در واقع خودشان را به زحمت نمی‌اندازند که بخواهند مدیریت سرمایه درستی انجام دهند که مشکل‌شان اصلاح شود.

علیلو با بیان این که تا جایی که اطلاع دارم در شورای رقابت هم نسبت به افزایش و گران شدن قیمت خودرو مخالفت وجود داشته است، گفت: به نظر می‌رسد مسئولان این شرکت بهتر است به دنبال اصلاح رویه در مدیریت سرمایه‌ باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی